Japon Kozmetik Ürünleri: Daiso Puffs Makyaj Süngeri Seti



Bu makyaj süngeri setini birçok Asyalı Youtuber'ın alışveriş videosunda izlemiştim ve merak ediyordum ama paylaşmamıştım.Japon arkadaşımın en son gönderdiği paketin içinden bu çıkınca çok sevindim.Zaten Daiso ürünlerine bayıldığımı bildiği için gönderdiklerinin çoğu Daiso'dandı.Neyseee...


Paketin içerisinde 25 tane farklı şekillerde sünger çıkıyor.Bazıları sert bazıları yumuşak.Yani yapıları da şekilleri gibi farklı.





Benim kullandıklarım hem şekil hem de yumuşaklık bakımından sevdiklerim bu şekillerdi.Özellikle alttaki eflatun olanı çok seviyorum.Mesela elimdeki süngerlerde de elim hep o üçgen şekle gider kullanımı daha kolay olduğu için.
Ürünü emmiyor hatta çoğu süngerime göre bu konuda daha iyi diyebilirim.Cildinize eşit bir şekilde dağıtıyor ürünü.





Bu ürünler elime geçmeden önce yapılarını yukardaki resimde pembe olan yani Oriflame'in süngeri gibi zannediyordum ama değil.Benziyorlar fakat Oriflame'in süngeri bi tık daha yumuşak.



Yorum Gönder

0 Yorumlar