Gratis Alışverişim



İhtiyacım olmamasına rağmen şu Benri kare pamuklardan yedeklesem mi diye düşünüyordum.Gratise bir gireyim dedim.Uzun zamandır da uğramıyordum.Benim bulunduğum yerdeki Gratis'in Maybelline standı çok güzel.Her ürünün her rengi var.Baktım Maybelline Color Sensationalların mat olanları gelmiş ve de indirimde alayım dedim ama maalesef deneyemediğim için alamadım.

Neyse gelelim neler alabildiğime.


Dediğim gibi Benri'nin Kare Makyaj Temizleme Pamuklarından aldım 1 tane büyük (3,95 TL) ,1 tane küçük (2,95 TL).Aralarında 1 lira fark varken neden büyüğünü değil de küçüğünü aldığımı bilmiyorum -_-


Sonra bu Wasa atıştırmalıkları merak ediyordum.

1 tane Wasa Crisp and Cereals Chocolate and Hazelnut (2,50 TL),1 tane de Almond and Cramberry olanını aldım.Çikolata ve fındıklısını denedim.Sevdim.Abur cubur yerine bunlar öğün arasında tercih edilebilir.Hem lezzetli hem de çok doyurucu.




Wet n Wild standına uğramamın sebebi Comfort Zone paletiydi.Orda çalışan kız ne kadar arasa da bulamadı.O zaman Megalast rujlarından almak istediğim renkler vardı onlara bakayım dedim.Bare It All öncelikliydi ama o da kalmamış ben de Just Peachy (10,90 TL) aldım.Daha önce arkadaşımda görmüştüm ve çok beğenmiştim.Kendimde de denedim biraz açık durdu ama ten makyajım olmadan denedim.Bir de makyajlı deneyeyim o zaman renk oturur belki.Renk açık nude şeftali tonunda.Yapısı yoğun mat.


Ve son olarak hazır uğramışken maskelerim bitiyor maske de depolayayım dedim.HanBangMein Cosmetics'ten 1 tane Blueberry Ampoule Mask,2 tane de Snail Ampoule Mask (tanesi 2,95 TL) aldım.

Toplamda 32,20 TL harcamışım.Uğramayalı o kadar uzun zaman oldu ki bence çok birşey değil.İndirimde olsalardı 20 TL civarına kurtarırdım bu alışverişi herhalde :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar