Kitap Yorumu: Resulullah (s.a.v) Dilinden Ay ve Gecelerin Fazileti veNafile İbadetler


Selamünaleyküm ^^

Yazımıza uygun olsun selamımız da bu şekilde olsun.

Öncelikle ben ve kitap hakkında yazı yazmak pek alışıldık bir durum değil.Kitap okumayı sevmem eğer bana faydası olmayacaksa.Yani roman-hikaye vb eğlence türü kitapları okumam.Genellikle dini konularda okurum.Zaten belli başlı kitaplarım var dönüp dönüp onlara bakar onları okurum.

Az önce bu kitaplardan birini Facebook'ta paylaştım ve bir arkadaşımdan kitabı blogda tanıtma fikri geldi.Fikre bayıldım ve hemen anlatıyorum.

Kitabın adı ve yayın evi; Yasin yayın evi Resulullah (s.a.v) Dilinden Ay ve Gecelerin Fazileti.

Bu kitapla bir mukabelede hocamız bu kitaptan sohbet yaparken tanıştım.Çok aradım o zamanlarda bile zor buldum.Bildiğim kadarıyla şu sıralarda çok zor bulunuyor.Bulan olursa yorum kısmına yazarsa çok faydalı olur.

Adından da anlaşılacağı üzere Peygamberimiz Muhammed (s.a.v) dilinden mübarek hatta sadece mübarek değil yılın bütün günlerinde ve gecelerinde bizim için saklı aslında saklı da değil -bu tarz kitaplarda belirtiliyor- yapılmasında büyük sevaplar olan hatta çoğu günahımıza kefaret olacak -Allah'ın izniyle- ibadetler anlatılıyor.


Mesela en yakın ay olan yani hicri yılbaşı Muharrem ayına bakalım(14 ekim).İlk başta o ayın faziletleri,hadisler ve hikayeler anlatılıyor.Ara ara yapılacak ibadetlerin başında da hikayeler,hadisler anlatılıyor.


Kılınacak namazlar.


Oruç.


Zikirler.





Ay içerisinde daha mübarek günler-geceler varsa bunlar da ayrı olarak anlatılıyor.

Bu kitap benim için bir hazine ve böyle nafile ibadetlerin yapılması için insanı gayretlendiriyor.

Gerçekten okuduğunuzda ne mucizeler varmış,bu kadar şans ve nimet verilmiş bunları nasıl yapmam diyorsunuz.

Benim tavsiyem;bu kitabı bulursanız güzel bir deftere hicri takvim ajandası yapın ve yapılacak ibadetleri not alın.

İnşaAllah faydalı olmuştur :)

Yorum Gönder

0 Yorumlar