Devam Ettiğim Kore Dizileri



Bu yazımda sizlerle şu sıralar olmasa da fırsat buldukça izlemeye devam ettiğim Kore dizilerini paylaşacağım.



The Legendary Witch

Bu dizi yolları hapishanede kesişen aslında dışarda da birbiriyle bağlantılı olan ama bunların sonradan açığa çıkacağı 4 insanın hikayesi anlatılıyor.Ben aslında entrikalı vb dizileri izlemeyi hiç sevmem ama eğer o entrikalı dizi Han Ji Hye'nin ise bayılırım.Kadın tam bir drama queen.Zaten ilk May Queen'de izlemiştim onu ve çok başarılıydı.Çok beğeniyorum onu böyle dizilerde.Şuan 17. bölüm yada o civarlardayım dizi 40 bölüm.Biraz daha detaya gireyim.Spoiler veremem zaten o kadar ilerlemedim.Hapishanedeyken bunlara pasta-börek yapmak için bir öğretmen ayarlıyorlar.Bunu da Ha Seok Jin oynuyor <3 Bir tane yaşlı zorba bir kadın var mahkumların arasında tam bir komedi.Neyse.Bunlar az çok öğreniyorlar.Moon Soo In (Han Ji Hye) bu öğrendiklerini pekiştirmek istiyor ve Nam Woo Seok (Ha Seok Jin) yardımıyla sınava girip kazanıyor.Hapishaneden çıktıklarında ise bu yeteneğini kullanmak istiyor ve birkaç yol deniyor.Ben şuan o kısımdayım.Bu arada bu Moon So In'in eski eşinin bir ailesi var kızı kanser ederler.Bu saf kıza etmediklerini bırakmıyorlar.Bakalım ilerleyen bölümlerde ne olacak


Secret Garden

Evet bu diziyi daha yeni izliyorum.Arkadaşlarım kaç kere izle izle,kesinlikle izlemelisin,nasıl izlemezsin diye diye sonunda izlettirdiler.Ama şunu farkettim bu tip dizileri çıktığı zaman izlemek daha güzel.Çünkü teknoloji ve moda olayından dolayı izlemek istemiyorum,sıkıcı geliyor.Mesela şuan da arkadaşlarım Kill Me Heal Me'yi kesinlikle izle diyorlar daha fazla ara açmadan izlesem iyi olur yoksa tadı kaçacak.Ben şuan 5. bölüm civarlarındayım.Kim Joo Won (Hyun Bin) kıza yeni yeni aşık oluyor.Gil Raimde (Ha Ji Won) sanırım henüz böyle birşey yok.Henüz olaylar çok oturmadığı için hakkında yazamayacağım.Şunu farkettim eski dizilerde ilk erkek karakterler daha sertmiş odunmuş yani.Dizi hangi bölümlerde daha eğlenceli hale gelir bilemiyorum.




Yorum Gönder

0 Yorumlar