Efsane Diziler: The Heirs



Oyuncular:

Lee Min Ho- Kim Tan
Park Shin Hye-Cha Eun Sang
Kim Woo Bin-Choi Young Do
Kang Min Hyuk-Yoon Chan Young
Choi Jin Hyuk-Kim Won
Kim Ji Won-Rachel Yoo
Krystal Jung-Lee Bo Na
Kang Ha Neul-Lee Hyo Shin
Park Hyung Sik-Jo Myung Soo

Konusu:

Biraz Amerikanvari olan bu dizide aileden zengin olan çocukların hikayesi anlatılıyor.Başrollerde olan Kim Tan ve Cha Eun Sang'ın yolları ise önce Amerika'da daha sonra Kore'de okulda kesişir.Kim Tan gayrimeşru çocuktur (lap diye yazdım :D) ve doğal olarak annesinden başka kimse tarafından çok fazla sevilmez.Abisi de sevmediği için onu Amerika'ya göndermiştir fakat bir süre sonra Kim Tan dönmek ister.Cha Eun Sang ise annesi Kim Tanların köşkünde çalışan ve annesine katkıda bulunmak için hem çalışıp hem de okuyan bir karakterdir.Köşkün sahibi Cha Eun Sang'a Kim Tan'ın gittiği okulda burs verince yolları burada tekrar kesişiyor ama aynı evin içerisinde birbirlerini bulmaları vakit alıyor.Tabi farklı aile standartlarına sahip oldukları için çevreden Kim Tan ve Cha Eun Sang'a oldukça tepki ve engelleme gelir.Tabi işin içine Kim Tan'ın nişanlısı ve Cha Eun Sang'ın belalısı (<3) da girince olaylar karışır.


Benim yorumum;

Dizi tam bir tatlılık geçitiydi.Kızlar da erkekler de çok tatlılardı.Hatta büyükler bile çok güzellerdi.Ben mesela Lee Hyo Shin'in özel öğretmenini çok beğendim.Hatta Park Shin Hye'den daha güzel durduğunu düşünüyorum ben.Kim Tan'ın abisi de çok tatlıydı :D Hele Choi Young Do <3 Bence Kim Tan da onun kadar kötüydü.Dizi bence Kore lise hayatına göre biraz ağırdı.Çok biliyorum ya Kore lise hayatını.Yani bariz Amerika gençlik dizilerinin hafifletilmiş haliydi.






Yorum Gönder

0 Yorumlar