Efsane Diziler:She Was Pretty


She Was Pretty

Oyuncular
Hwang Jung Eum-Kim Hye Jin
Park Seo Joon- Ji Sung Joon
Choi Siwon-Kim Shin Hyuk
Go Joon Hee-Min Ha Ri


Konusu;

Kim Hye Jin çocukken çok güzel ve becerikli bir kızdır.Ama büyüme çağında babasına benzemeye başlar ve çirkinleşir.Yıllar sonra ilk aşkıyla buluşma fırsatı elde eder ama çirkin görünümünde dolayı arkadaşını kendi yerine koyar ve ilk aşkı yani Ji Sung Joon'u kandırır.Ama aynı yerde çalışmaları gerekmektedir ve Ji Sung Joon Kim Hye Jin'i Min Ha Ri bildiği halde garip bir şekilde Kim Hye Jin'i sevmeye başlar.Tabi Kim Hye Jin'i seven sadece Ji Sung Joon değildir.Kim Shin Hyuk da onu sever.




Benim notlarım;

İnanılmaz komik bir dizi.Uzun zamandır ilk defa bir dizide bu kadar güldüm.Kim Hye Jin'in dış görünüşünden çok karakteri daha komik.Manyak manyak bağırması,herşeyden tırsması..Ve Kim Shin Hyuk.Bu karakter de acayip komik ve Siwon'a çok yakışmış.

Siwon bize bu tiple sakallı ve bıyıklı güzel olan Asyalı erkeklerin de olabileceğini gösterdi.Bu tipine bayıldım hep böyle takılsın.Şuan askerlik için sakal bıyık kalmadı ama dönünce bence tekrar bu tarza bürünmeli.Ve bu konuya değinmişken bence Siwon hayranlarına bu diziyle çok güzel bir hediye vermiş oldu.

2. kız karakter ilk defa gıcık değil hatta sevimliydi.

Senarist bizi bazı yerlerde fena trolledi.

Bence bu dizi de seneler sonra efsane dizilerin arasında olacak.Bu yüzden efsane diziler bölümüne aldım ;)




Gördüğümüz üzere Kim Hye Jin'imiz güzelleÅŸiyor  :)




Hele bu kadın tam bir komediydi :D



Biz seni her türlü severiz <3


Umarım hoşunuza gitmiştir.Spoiler vermemeye çalıştım ;)






Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. bu kıza zaten bayılıyorum her dizisini izledim neredeyse bu dizi de ayrı muhteşemdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben ilk defa izledim ve çok başarılı buldum :)

      Sil