Temel Makyaj Malzemeleri



Bayanlar olarak hemen hemen hepimiz makyajla az yada çok ilgiliyiz.Ama makyajda ne nasıl kullanılır ilk zamanlarda bilemeyebiliriz.Ben de bu yazımda temel makyaj malzemeleri ve nasıl kullanacağımızı paylaşacağım. 


Herşeyden önce ten makyajımızı yapıyoruz.Bunun için ise önerebileceğim temel ürün BB krem.BB krem makyajınıza yardımcı olurken aynı zamanda cildi içeriğindeki bazı maddelerle besler.Ve tavsiyem çok fazla almayın.Bir kuru nohut tanesi kadar yeter hatta artar bile.Artanı da çok kapatıcı ihtiyacınız yoksa göz altlarınıza uygulayabilirsiniz.

Resimdeki ürün Missha Perfect Cover BB Cream No.21


Gelelim kapatıcıya.Cilt tonunuzdan açık bir kapatıcı seçmeniz daha iyi olur.Özellikle göz altları için açık olması daha iyi.

Maybelline Affinitone Concealer 01 Nude Beige



Size çok çok severek kullandığım hatta bu ürünlerden elimde birkaç tane daha olmasını istediğim 3 temel fırçayı söyleyeyim.

Real Techniques Expert Face Brush-Fondötenlerini fırçayla süren insanlara hayranımdır.Ama ben hiçbir fırçada güzel bir sonuç alamamıştım.Bu fırçayı aldığımda ise budur dedim.Fondöten,kapatıcı hepsini sık kılları olduğu için  eşit dağıtıyor ve fırça izi neredeyse yok denecek kadar az.

Elf Powder Brush-Kocaman bir pudra fırçası.Küt ve sık olduğu için pudrayı eşit bir şekilde yüzünüze dağıtabiliyorsunuz.

Real Techniques Base Shadow Brush-Bu fırçayı hem tüm göz kapağıma yaymak istediğim farı yaymak için hem dağıtmak için hem gölge için kullanıyorum.


Eğer cildiniz yağlanmaya müsait ve bb krem,cc krem veya fondöten sürünce hemen yağlanıyorsa mutlaka bir transparan pudra uygulayın.

Önerim;

Rimmel London Stay Matte Long Lasting Pressed Powder 001 Transparent


Gelelim kaşlara.Eğer seyrek kaşınız yada kaşınızın belli bölgelerinde kellik varsa sadece o kısımları doldurmak için kaş farları uygun olacaktır.Tavsiyem kendi kaş tonunuzdan açığını uygulayın.

Oriflame Beauty Eyebrow Kit


Veee göz makyajımız.Benim ilk zamanlarda en zorlandığım konu.Günlük olarak da özel günlerde de rahatlıkla kullandığımız renkler tabi ki de toprak tonları.Bunun için kesinlikle ama kesinlikle önerebileceğim en güzel far paleti Flormar Color Palette Eye Shadow 07 Nude Dudes.



Eyeliner da çokça zorlandığımız bir diğer makyaj ürünüdür.Doğru ürünü bulmak zor olabilir.Ben açıkçası en rahat likit eyelinerları kullanabiliyorum ama yeni başlayanlar veya makyajında eyeliner kullanmayanlar için zor olabilir.Bu yüzden brush liner tipini öneriyorum.Yani ucu keçe değil de fırça olan.Ülkemizde bulmak biraz zor ama Kore markalarında oldukça fazla bu brush linerlar.

Resimdekiler;
Nature Republic By Flower Brush Eyeliner 2 Brown
Mistine Ultimate Maximum Black Eyeliner


Rimel zaten olmazsa olmazımız.Bu konuda istediğiniz rimeli seçebilirsiniz.Ben yoğun,fırçası karışık rimelleri çok seviyorum.Hem dolgunluk hem uzunluk veriyor.Bunun için de favorim Maybelline The Falsies Black Drama.


Allık olarak da turuncu tonlarda olan allıklar her zaman kurtarıcı görevindeler.Ben de bu The Face Shop Lovely Me:ex You & Face Blusher 06 Fuzzy Peach olanı kullanıyorum doğal makyaj yaptığım zamanlarda.


Nude rujlar hemen hemen her makyaja yakışır.Ben de günlük makyajlarımda çok severek kullanıyorum nude rujları.

Resimdeki ürünler;
Burt's Bees Tinted Lipbalm Hibiscus
Clinique Chubby Stick Intense 01 Curviest Caramel
Giordani Gold Jewel Lipstick Peach Kiss
Golden Rose Perfect Shine Lipstick 240
Golden Rose Velvet Matte Lipstick 10- Bu seride bolca nude ruj bulabilirsiniz.
Pastel Day Long Lipcolor Kissproof 20

Ürünler hakkında ilerde detaylı yazacağım.

Yorum Gönder

0 Yorumlar