Kore'den Gelen Hediyeler 2



Bir sürü sipariş ve beklenen postalar var ama posta kutusu günlerdir boş...tu.Bugüne kadar :)

Çok sevdiğim Koreli mektup arkadaşımın postası bugün elime ulaştı elhamdülillah.

Birçok mektup arkadaşım oldu.Çoğuyla bitirdik bu mektuplaşma olayını.Şuan uzun süredir mektuplaştığım sanırım 3 arkadaşım var.Daha fazlasında da gözüm yok zaten :D

Bu 3 arkadaşımı çok seviyorum.Herşeyimizi paylaşıyoruz ve mektup yoluyla olması da ayrı bir güzellik katıyor.

Şimdi bakalım arkadaşım bana neler göndermiş :)


Bir de şunu söyleyeyim; acaba kalbimize mi doğuyor bilmiyorum ama mesela arkadaşlarıma bahsetmediğim ama çok sevdiğim şeyleri gönderiyorlar :) Umarım benim hediyelerim de onlar için öyledir.


The Body Shop Moringa Shower Gel

Bunu daha önce denemiştim.Çok beğenmiştim.Taze çiçek gibi kokusu var.


Mektubu :)


Çorap Daiso'dan ve tarak da büyük ihtimalle oradan.Çok şirin ve şıklar <3

Giyilmiş fotoğrafını instagram ve snapchatte paylaşırım.


Disney Princess'li not defteriiii <3 Disney Princess temalı ürünlere de bayılıyorum.

Ve çok sevdiğim Lotus bisküvilerden göndermiş.Bunun yazısını da kısa zamanda paylaşacağım.


Sokmaum Letter Set.Bunu da çoook sevdim.Çünkü maalesef buralarda şirin kırtasiye ürünleri bulmak çok zor.Ve benim mektubum/paketim onunkisinin yanında çok sönük kalıyor bu yüzden :( 


Son olarak da şu şirin paketlere bayıldımmmm <3 Kore zaten bu konuda çok ünlü :) 

Kendisi okumuyor ama çok çok teşekkür ediyorum <3 Gomawo!



Buradan bir önceki hediyeleri izleyebilir, buradan da okuyabilirsiniz.

Yorum Gönder

7 Yorumlar

  1. Temiz kalbinle istiyorsan demek ki dua gibi kabul oluyor.Ne güzel^^
    Güle güle kullanırsın inşaAllah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah razı olsun :) Benim de aklıma böyle şeyler olunca küçükken bir ablamızın anlattığı gelir.'Siz Allah'tan istersiniz Allah istediğinizi size gönderir.' demişti :)

      Sil
  2. waww hediyelerin süper güle güle kullan :) seninde gönderdiğin hediyeleri merak ettim karşılık olarak :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :) henüz göndermedim ama hazırlayınca onun da yazısını yazayım ;)

      Sil
  3. Güle güle kullan kuzucum. Yakında benim hediye paketim de yola çıkar ve ulaşır inşaAllah eline :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canımm :* beni hep siz şımartıyorsunuz :D

      Sil