MAC Pro Longwear Concealer



Madem MAC'ten başladık dün bugün de devam edelim.

MAC'in bir diğer popüler ürünü olan Pro Longwear Concealer'ını inceleyelim.

Ben açıkçası tam bir kapatıcı gurmesiyim :D Birçok kapatıcı denedim.Bazı günler sadece kapatıcı kullanmak istiyorum ağır makyaj yapmak istemediğimde.Ama açıkçası kapatıcılığı da yüksek ürün kullanmayı seviyorum.


MAC'in bu kapatıcısı gerçekten aldığı bütün övgüleri hakediyor.İçerisinde 9 ml ürün var insan kullanamıyor bitmesin diye :D Ama yarım pompa bile almıyorum elime 2 göz altıma ve yanaklarına hatta burnuma bile yetiyor.Çok bereketli bir ürün yani.


Bendeki rengi NC20.Aslında en açık rengi almak istedim ama bulmak ne mümkün -_- Bu renk de uydu yani tam rengim oldu.Kutuda ne kadar koyu dursada cildimde oldukça uyumlu durdu.Yapısı oldukça hafif ama kapatıcılığı da bir o kadar iyi.

Çizgilerde birikme yapmıyor.Uzun süre dayanan bir ürün.



Kapatıcılığı da dediğim gibi orta-yüksek seviyesinde ve aydınlatıcı özelliği de var.

Bence çok fazla kozmetik merakınız yoksa yani bir sürü ürün deneyeyim demiyorsanız ve makyaja yeni başlayıp arayış içerisindeyseniz bu kapatıcıyı öneririm.

Muadili buymuş diyorlar ama ben pek benzetemedim.

Yorum Gönder

0 Yorumlar