Profesör Snape Anısına


Benim gibi çılgın Harry Potter fanlarının çok üzüldüğü bir haber aldık geçtiğimiz günlerde.Profesör Snape karakterini oynayan aktör Alan Rickman hayatını kaybetti.Kendisi kansermiş fakat gizlemiş.Zaten Snape karakteriyle gönlümüzü kazanan Rickman bu hareketiyle bizi daha çok duygulandırdı.


Ben gerçekten koyu bir Harry Potter fanıydım.Çıktığı ilk zamandan beri bütün seriyi izledim ve son kitabı hariç bütün kitaplarını okudum.Koyu bir Harry karakteri hayranıydım.O zamanlar internet yaygın olmadığı için Harry Potter'a ait haberler,eşyalar bulmak oldukça zordu.Bol bol dergi alır haberler okurdum hakkında.Bir tane Harry Potter takvimi almıştım hiç unutmuyorum :) Baya da pahalıydı sanırım paraya kıyıp almışım :) O zamanlar 12-13 yaşlarındaydım.

Benim gibi HP hayranları bilirler ilk filmlerinde Snape'e karşı hep öfkeliydik Harry'ye olan hareketlerinden dolayı.İlerleyen bölümlerde var bu Snape'te bir iş moduna giriyorsunuz :) Ama Dumbledore'un ölümüne imzasını attığı sahnede -ki ben o kısmı film çıkmadan kitapta okumuştum- bütün HP fanları için bitmişti fakat son bölümde herşey ortaya çıkınca herkesi duygulandırdı.Gerçekten filmdeki en mükemmel karakterdi.Karakter filmde ölünce üzüldük tabi ama Rickman'ın aramızdan ayrılması bizi daha çok üzdü.

En en en başarılı oyunculardan biriydi.Snape karakterini başka hiçbir oyuncuya yakıştıramıyorum zaten.




Son olarak benim okuduğumda duygulandığım Rickman'ın sözleri..

'Bir gün 80 yaşımda sallanan sandalyeme oturuyor ve Harry Potter kitabını okuyor olacağım.Ailem bana 'Bu kadar zaman sonra mı?' diye sorduklarında 'Her zaman' diyeceğim.



Yorum Gönder

0 Yorumlar