Hello Schoolgirl


Bir film tanıtımı yapayım bugün blogda :)

Yıllar önce izlediğim ve beğendiğim nadir Kore filmlerinden.Dizilerini ne kadar seviyorsam filmlerini de bir o kadar sevemiyorum.Çoğu çok ağır konulu olduğu için sanırım.Bu hafif konulu olanlardan o yüzden sevmiş olabilirim.

Geçtiğimiz günlerde Lee Yeon Hee hakkında bir yazı yazmıştım.Her rolü başarıyla oynadığından bahsetmiştim.Bu filmde de 18 yaşında enerjik bir lise öğrencisi olan Han Soo Young'u canlandırıyor.Han Soo Young yeni üst kat komşusu 30 yaşındaki Kim Yeon Woo'nun dikkatini çeker ve sık sık karşılaşmalar başlar.Bunların dışında Sook Kang liseden yeni mezun olmuş ve bir ofiste çalışmaktadır ve o da Kwon Ha Kyung'u sevmektedir.İlişkileri olumlu yönde sonuçlanacak mı izleyip görün :) Spoiler vermeyeyim.

Sanırım bu filmde yaş farkına sahip ilişkiler konusunu ele almışlar.




Oyuncular;

Lee Yeon Hee- Han Soo Young

Yoo Ji Tae- Kim Yeon Woo

Kang In- Sook Kang

Chae Jung An- Kwon Ha Kyung


Not: SNSD üyesi Soo Young'u ilk kez bu filmde görmüştüm ve bu kız Koreli olamaz demiştim.Yüzü daha çok Taylandlı gibi duruyordu bir de teni esmer olunca kesin yabancı demiştim.Değilmiş.O zamanlar Korelileri bembeyaz tenli zannediyordum.

Bir de Super Junior üyesi Kang In'i de Big Bang TOP'ye benzetmiştim :D

Şuradan Asyalıların beyaz ten olayı hakkındaki yazımı okuyabilirsiniz.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Salam. Məktəb həyatı da varsa izləmək istəyərəm ;)

    YanıtlaSil