Maybelline The Falsies Push Up Drama Mascara


Benim gibi düz ve kısa kirpiklere sahipseniz ve kirpiklerinizin oldukça belirgin görünmesini istiyorsanız yeni ve bu konuda çok iyi olan bu rimeli sizlerle tanıştırayım.

Maybelline zaten rimel konusunda uzman.Yeni çıkardığı bu rimel ise bence çıkardığı rimellerden en iyileri arasına girer.


Öncelikle paketi inanılmaz güzel.Metalik kırmızı ve pembe ve yazıların stilleri oldukça şık duruyor.Ben özellikle o pembe kısma bayıldım.

Bir saniye şuan ufak çaplı bir şok geçiriyorum.Arkasında Cup-shaped Bristles diyor.Bristle anlamına baktığımda kıl ve domuz kılı anlamı çıkıyor.Hayıııır!Lütfen olmasın :(

Benim anladığım kadarıyla kıl değil fırçası,plastik gibi geldi ama niye kıl yazmışlar anlamadım.Oldukça sert bir fırça.Ve uzun-kısa sık kıllara sahip.Neyse.Az önce mail attım cevabı alınca güncellerim yazıyı.


Neyse ürün özelliklerine devam edelim.Ben çok çok beğendim.Doğal görünümü sevenler bu rimeli pek sevmeyecekler çünkü kirpikleri bildiğiniz örümcek gibi yapıyor.

Çok yoğun bir yapıya sahip.Kirpiklere hacim-yoğunluk,uzunluk ve belirginlik veriyor.

Ben kirpik kıvırıcı kullanmadan rimel sürmüyorum ama bunda gerek kalmıyor.


Yedeğim de var :) İkisi de doğumgünümde gelmişti.

Bu ürünü Gratis ve Watsons'lardan satın alabilirsiniz.

Yorum Gönder

0 Yorumlar