19 Şubat 2016 Cuma

Rimmel London Apocalips Lip Lacquer



Merhabalar ~

Bugün beraber bir ürün inceleyeceğiz.Yaklaşık 2 sene önce popüler olan bir ürün.Ben de almıştım ama uzun zamandır kullanmıyordum.Aslında sevdiğim ürünlerden ama çok fazla dudak ürünüm olunca bunu kullanmaya fırsatım olmadı.


Ürünün yapısından başlayalım önce.Likit ruj yapıda bir ürün.Yapısı yoğun fakat mat likit rujlar gibi mesela Pastel'in mat rujları kadar yoğun değil daha sıvı bir yapıda.Bu yüzden çok ağırlık yapmıyor.Yapış yapış bir his bırakmıyor aksine balm hissi bırakıyor dudakta.Bitişi mat zannedilebilir ama değil,balm-glossy arasında bir bitişi var.Yani parlak ama çok ışıltılı değil,sağlıklı bir görünümde parlaklık bırakıyor.


Rengine gelelim.Bendeki rengi 101 Celestial.Benim elimde bu renkten farklı yapıda çok ruj var.Gül kurusu rengi ve her makyaja uyum sağlayan bir renk.Pembe tonu biraz daha ağır basan koyu nude renkler bölümüne koyabileceğimiz bir renk.

Ürünün kalıcılığı ortaya yakın.Uzun süre kullanmak zorunda kalmadığım için çok deneme şansım olmadı.Peçeteyle denedim orta bir kalıcılığa sahip olduğunu düşünüyorum.


Sevmediğim tek yanı kokusu.Badana boyası gibi kokuyor.Sanırım parfüm yok içerisinde bu yüzden de kullanılan kimyasalların kokusu olabilir.


Benim sık kullanamasam da sevdiğim rujlarım arasında :)

Watsons mağazalarından bu ürünü satın alabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım : Merve Canbaz