Abur Cubur Dosyası: Kitkat Bkool Dondurma




Geçtiğimiz haftalarda katalogları karıştırırken Kitkatlı birşeyler gördüm.Hmmmm o da ne acaba diye bir baktım ki Burger King'in Bkool dondurmalarının Kitkatlısı çıkmış!Ben Japon Kitkatlarının hayranı olarak Kitkat yazısını nerede görsem seviniyorum.Hem de 1 Alana 1 Bedava kampanyası varmış ama sanırım Bonus Gençlilereymiş o.

Ben de geçen günlerde AVM'de dolanırken Bkool standında Kitkat yazısını görünce hatırladım bu kampanyayı daha doğrusu kampanyayı değil dondurmayı.Alayım dedim.Adam Kitkat kutusunda vermedi.O ara telefondaydım farkedemedim sonra farkettim :/


Gelelim dondurmamıza.Bu fastfood markaları dondurma çıkardıkları zaman çok beğeniyordum.Çok lezzetli geliyordu.Süt tadı geliyordu.Uzun zamandır yemiyorum bu tip yerlerden dondurma.Bu Kitkatlı dondurmayı da zaten normal dondurmayı koyup üzerine kırıntı haline getirdikleri Kitkat parçalarını koyarak yapıyorlar.Açıkçası resimde çok daha lezzetli görünüyor.


Benim dondurmamdaki Kitkat kırıntıları biraz bayattı.Buzluğa koyup akşam yemiştim ondan mı bilmiyorum ama aynı gün içinde de bayatlamaz herhalde.Daha kıtır olsaydı gofretle ve üzerine değil içine koysalarmış daha iyi olurmuş.

Çok çok beğenerek yediğim bir dondurma değildi.Belki ilk aldığımda yeseydim en azından kendi dondurmasının tadını alabilirdim ama buzlukta beklettiğimden midir bilemedim dondurma bile tatsız geldi.

Bir daha denesem mi diyorum.

Siz denediniz mi bu dondurmayı? Deneyenler beğendi mi?



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Dolapta beklettiğin için bayatlamıştır bu gofret türü çikolatalar hemen bayatlıyor :/

    YanıtlaSil