2 Nisan 2016 Cumartesi

Ahjussimi Eller Aldı / Kore Hayranlığı Hikayemden Bir Kesit


Kore fanlığının dönemleri vardır farkına varanlarımız vardır elbet.İlk diziyle veya kpopla başlarız ve o ilk izlediğimiz klip veya diziden bir oppamız olur biz farketmeden.Mesela ben ilk Goong'u izlediysem de ciddi anlamda ilk You're Beautiful'u izlemiştim ve farkında olmadan -ergen çağlarımda diyeceğim ama 18 yaşındaydım :D - Jang Geun Suk'u çok beğendim ve Kore hayallerim artı tabi ki Jang Geun Suk'u görme hayallerim o zaman başladı.Ona hayran olanları kıskanma,onunla oynayan oyuncuları sevmeme falan filan derken ergen Kore fanlığı dönemimi atlattım.(Bir not vereyim buraya.Park Shin Hye'yi Jang Geun Suk'un partneri olarak izlemiştim ilk önce o gün bugündür PSH'ye ısınamamışımdır.Bir de JGS'un annesi ideal gelin deyince ne kadar JGS hayranlığım bitmiş hatta pek beğenmemeye başlamış olsam bile o tepki PSH'ye karşı hala sürüyor :D) 

Bu arada olay Jang Geun Suk ile ilgili değil :D 

Bu ergen hayranlık-oppaaa dönemimi baya erken atlattım ben ama Kore dizileri izlemeye devam ediyordum.Hem sosyal mecralardan hem de gerçekteki arkadaşlarım sürekli kendilerine bir 'oppa' seçip ona bağlanıp 'bu benim oppam' sahiplenişi içerisindelerdi.Mesela bir müzik dinlettiriliyor 'aa ne kadar güzelmiş' dediğin anda 'benim oppam şu sakın onu oppa olarak seçme' moduna giriliyordu :D Acaba bende mi bir gariplik var diyordum.JGS'tan sonra sanırım Bigbang'deki TOP'ye bu kadar aşırı olmasa da bir oppa sahiplenişim olmuştu ama o kadar abartmak bir müddet sonra saçma geldi bana.Neyse Kpop'tan kopalı baya oldu zaten.Dizilere devam ediyorum.İşte bu tip dizi izleyip oppa yapanlar da vardı.Ben de başrol karakterleri yada 2. karakterleri beğenirdim ama o dizideki karakteri beğendiğimin farkındaydım.Mesela o oyuncuyu tip olarak beğenirsin fakat bizim asıl beğendiğimiz o dizideki karakterle bütünleşmiş hali.

Ayy amma gevezelik yaptım asıl konuya bir giremedim.

Neyse ben dizileri izlerken bir oyuncuyu çok beğendiğimi farkettim.Kendileri Joo Sang Wook oluyor.Oyunculuğu özellikle de komedi sahneleri olan dizilerdeki oyunculuklarına hayranım.Sanırım Running Man'de izlemiştim gerçekten çok komik bir karakteri var.Bir de günlük hayatından bir video izlemiştim annesiyle yaşıyor ve annesine karşı çok saygılı.Gerçekten hem karakter olarak çok iyi bir insan hem de oyunculuğu çok iyi.Yaşı benim yaşımdan hem büyük olduğu için hem de Paradise Ranch dizisinde kız ahjussi diye seslendiği için bende adı ahjussi olarak kaldı.Yukarıdaki Joo Sang Wook linkine tıklayarak hem ahjussim hakkında hem de ona hayranlığım hakkında yazmış olduğum yazıyı okuyabilirsiniz.


Ahjussimin son dizisi Glamorous Temptation.İzlemeye başladım fakat biraz ağır bir dizi.Yani entrikalı ve uzun.Zaten şuanda öyle bir diziye devam ediyorum diye hiç başlamadım.

Dizinin kadrosuna baktığımda Cha Ye Ryun'u da gördüm ve ben bu kadına bayılıyorum.Tip olarak çok çok hoşuma gidiyor.İlk Little Black Dress filminde izlemiştim sanırım.Sonra Royal Family diye bir dizisi çıktı izlemeyi çok istedim ama o dönemi kaçırdığım için dönmek istemedim.

Glamorous Temptation'da da ahjussimle beraber oynayacaklarını duyunca 'vaaay gerçekte çok yakışırlar' demiştim.Ve oldu.Evet Joo Sang Wook ve Cha Ye Ryun çıktıklarını resmen açıkladılar.İkisini de çok sevdiğim için sevindim aslında.Ne kadar ahjussim artık yaşlandı kimseyle evlenmez gidip ben alırım desem de :D kendine yakışan çok güzel bir unni buldu.İkisini de tebrik ediyorum! Chukkae!!

Aralarında 7 yaş var ve doğum günleri 1 gün arayla ^^ Bence çok güzel bir çift oldular.Umarım mutlu olurlar :)




4 yorum:

  1. Bu adamı çok seviyorum. Cunning Single Lady izlediğimden beri çok beğenirim.Kadına karşıda nötrüm. Bu yüzden benden destek .D Yalnız başlangıçta bayağı bir ergenliğimi hatırladım.Teşekkür ederim :DD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de en beğendiklerimden :) Milletin oppası olur benim ahjussim oldu kendisi :D Hepimizin başından geçenler :D

      Sil
  2. ilk dizim trt'de ki efsane prensti kore dizisi olduğunu bilmeden izlediydim sonra tekrar üstüne tekrar yapılar diziyi.nette ilk izlediğim dizi boys ower flovers idi,ilk dinlediğim grupta haliyle ss501 ne günlerdi bea :) kore hayranlığının bile artık bir nostaljik zamanı oldu :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bofu ben de çok severim :) Artık eskisi gibi hayranlık uyandıran diziler yapmıyorlar gibi gibi

      Sil

Tasarım : Merve Canbaz