Maybelline Lash Sensational Lash Multiplying Mascara



Herkese merhabaaa :) İçimdeki vlogger buralarda harcanıyor :D

Bugün sizlerle son zamanlarda ülkemize giriş yapmış olan ve çok popüler olan Maybelline'in Lash Sensational rimeli hakkındaki düşüncelerimi ve bu ürün hakkındaki bilgileri paylaşacağım.

Öncelikle fırça,ambalaj vb özelliklerinden bahsedelim.Paketi çok şık.Ben bu rengi çok beğeniyorum.Fırçası plastik ve şekli değişik.Kirpikleri güzel kavrayan bir şekle sahip.Kokusu tam bir rimel kokusu ama sanki kolonya kokusu da var gibi.


Etkilerine bakarsak;

Kirpikleri tane tane ayırıp belirginleştiriyor.Çok sevdim bu özelliğini.Alt kirpiklere de rahatlıkla uygulanabiliyor.Kirpikleri yapıştırmadan ayırıp belirginlik ve uzunluk sağlıyor.Günlük kullanım için çok uygun olduğunu düşünüyorum.Çıkarma konusunda zorluk yaşayanlar var ama ben rahatlıkla çıkardım ürünü.

Gratislerden bu ürüne ulaşabilirsiniz :)


Güncel:


Arkadaşım Golden Rose'un City Style rimelinin bu ürüne muadil olduğunu keşfetmiş ;)


Yorum Gönder

0 Yorumlar