Maybelline The Blushed Nudes Palette


Yine son zamanlarda ülkemizde satışa sunulan ve popüler olan bir üründen bahsedeceğim size.Maybelline'in yabancı vloggerlarda görüp merak ettiğimiz The Blushed Nudes paletini incelemeye başlayalım.

Paketinin rengi çok güzel.Bakır,pembe-altın tonlarında.İçerisinde 12 renk var.Her far 8'er gram.Yani baya ürün var.


Ürünün arkasında farları nasıl uygulayabileceğiniz konusunda tavsiyeler,içindeki maddeler var.Resmi büyüterek daha rahat görebilirsiniz.İçerisinde karmin olma ihtimali var.İçindekiler kısmında yazıyor zaten.


Yapıları yumuşacık bu yüzden sürümü çok kolay.Ben parmakla ve fırçayla denedim.Parmakla uygulandığında daha pigmentli oluyor.Hafif dökülme yapıyor.Pigmentli ürünler.

Aslında birkaç tane mat görünümle renk olsa da sadece 1 tanesi tam anlamıyla mat.Diğer mat görünümlü olanlar da hafif ışıltılar var.3 tane pastel tonlarda renk var.Bakır-kahve tonlarında 2-3 renk var.Yeşil ve pembe renkler de var içerisinde.Kendi aplikatöründe süngerin arka kısmında fırça da var.Benim hoşuma gitti bu.Tüm renkler çok güzel ve kullanışlı.Benim en beğendiğim renkler mat olan ve açık bakır rengi oldu.



Renkleri inceleyelim sırasıyla;


1.renk; beyaza yakın krem rengi,çok az ışıltı.Baz olarak kullanılabilir.

2.renk; açık yavruağzı tonunda bir renk.

3.renk; gri alt tonlu,yeşil tonlarda bir bej rengi.

4.renk; içerisinde çok az ışıltı bulunan soluk pembe bir renk.


5. renk; soğuk tonlarda bir gül kurusu rengi.Mat yapıda.Geçiş rengi olarak kullanılabilir.

6. renk; ışıltılı açık kahverengi.

7. renk; tam bir bakır rengi.Benim favorilerimden.

8. renk; ışıltılı koyu kahverengi.


9. renk; gri alt tonlu bir kahve rengi.

10. renk; koyu asker yeşili.

11. renk; açık mürdüm rengi.

12. renk; siyaha yakın kahverengi.







Yorum Gönder

2 Yorumlar