Yi Wu Yaling Cosmetics Aifeiya Crayon Creme Göz Kalemi



Bu seneki bayram makyajımı çok güzel yaptım hiç mütevazi olamayacağım :D İlham kaynağım da Aşk Laftan Anlamaz dizisindeki Hayat karakterinin 3. bölümdeki makyajıydı.Snapchat'ten takip edenler hem makyajımı hem de nasıl yaptığımı gördüler bile ;)

Hayat'ın göz makyajındaki detay siyah göz kaleminin dağıtılmasıydı.Ben de bu işleme uyacak bir kalem aradım evde.Krem-jel yapıda bir kaleme ihtiyacım vardı ve bana seneler önce arkadaşımın annesinin Arabistan'dan hediye olarak getirdiği bu kalemi kullanayım dedim.Şimdi bu kalemden söz edeceğim sizlere.







Önce paketini,üzerinde yazanları inceleyelim.Crayon Creme 2in1 diyor yani 2si1 arada krem formunda bir göz kalemi.Uzun süre dayanıklı göz ve dudak (?) kalemi diyor.Uzun süre dayanıklı olup olmadığını paylaşacağım birazdan.İçerisinde paraben var.Şunu çok sevdim,kalem olmasına rağmen buna bile içerik yazmışlar.Kalemin boyutu çok büyük yani uzun süre gider.Kapağında kalem traş var ama benimkisi doğru düzgün açılmıyor.Açmak için başka bir kalem traş kullanıyorum.


Gelelim benim yorumlarıma.

Yapısı yumuşacık,gerçekten krem gibi.Tek başına eyeliner olarak da kullanabilirsiniz,eyelinerınızı çekip dağıtabilirsiniz de ki ben bunu yapmayı daha çok seviyorum.Ayrıca sürme olarak da kullanılabilir.Fakat uzun süre dayanıklı değil,akma yapıyor göz altlarına.Sık sık silip düzeltmek gerekiyor.Sevdiğim özellikleri; yukarıda da bahsettiğim gibi yapısının yumuşacık olması,renginin simsiyah olması.Bendeki rengi 01 Black.Bazı eyelinerlar bile bu kadar net siyahlık vermiyor.Eğer makyajınızı uzun sire yüzünüzde tutmayacaksanız bu kalemi tavsiye edebilirim.Ben sürmeden ziyade dediğim gibi dağıtarak kullanmaya devam edeceğim bu göz kalemini.



Yukarıdaki swatchta yukarıdan aşağı sırasıyla tek kat,birkaç kat ve en altta da dağıtılmış hali var.

Bu ürünü denemek isterseniz Arabistan ziyareti yapan tanıdıklarınızdan rica edebilirsiniz :) Yada belki burada da vardır ;)


Yorum Gönder

0 Yorumlar