Giordani Gold Eye Pencil / Göz Kalemi



Herkese merhaba :)

Göz kalemi makyajı seven sevmeyen,yeni başlayan profesyonel olan herkeste bulunan bir üründür diye düşünüyorum.Özellikle de siyah olan.Ben makyaja yeni başladığım zamanlarda makyaj çantamdan eksik olmazdı.Göz içim uygulamayı çok severdim.Ama zamanla göz yapımın göz içine siyah kalem çekmeye uygun olmadığını farkettim ve siyah göz kalemini eyeliner ve üst kirpik hizamı doldurmak için kullanıyorum.

Bugün de sizlerle çok şık ambalajlara sahip Giordani Gold markasının siyah göz kalemini inceleyeceğiz.





Rengi Black olarak geçiyor.Çok koyu siyah renge sahip.Yani grimsi yada silik değil.Yapısı katı-kremsi.Yani sürümü kolay.

Maalesef akma-dağılma yapıyor.Bu yüzden göz içine sürmektense eyeliner olarak kullanmak daha iyi.Hatta eyeliner olarak sürüp arkasındaki sünger aplikatörle de dağıtıp daha yumuşak bir görünüm sağlanabilir.Ben bu yöntemi bayram makyajımda Aşk Laftan Anlamaz dizisindeki Hayat karakterinin makyajını uyguladığımda kullanmıştım.Snapchatte paylaşmıştım makyajımı (snap id: myyd91).Çok güzel oluyor bu yöntem.Özellikle de küçük gözlülere çok yakışıyor :) 

Bu arada sünger aplikatörü yumuşacık.Ürünün dağıtımı çok kolay oluyor.

Yukarıdaki swatchta yukarıdan aşağı sırasıyla tek kat sürüm,birkaç kat sürüm ve sünger aplikatörü ile dağıtılmış hali var.

Bu ürünü Oriflame satışı yapan temsilcilerden satın alabilirsiniz :)


Yorum Gönder

0 Yorumlar