29 Ağustos 2016 Pazartesi

Lucky Romance (2016) Konusu-Oyuncuları,Yorumlarım ve Replikler



Oyuncular;

Shim Bo Nui- Hwang Jung Eum

Je Soo Ho- Ryoo Joon Yeol

Han Seol Hee (Amy)- Lee Chung Ah

Choi Gun Wook (Gary Choi)- Lee So Hyuk




Konusu;

Shim Bo Nui küçüklüğünden beri etrafına uğursuzluk saçtığına inanmaktadır.Kimse dokunsa hasta olur hangi bitkiye dokunsa solar.İleride anne ve babasının onun için çıktıkları yolda kaza geçirip ölmesiyle de bu inancı kuvvetlenir ve sürekli medyuma gitmeye başlar.Bu uğursuzluğun nasıl geçeceğini,kendisini ve insanları bundan nasıl koruyacağını sık sık medyuma giderek sorar.Her gittiği yere o uğursuzluğu azaltacak şeyler özellikle de tuz götürür.Bu takıntısının en büyük sebeplerinden biri de kız kardeşi Bora'nın bir kaza geçirerek komaya girmesidir.Yine kardeşi kendi uğursuzluğundan etkilenecek diye 2 yıl boyunca komadaki kardeşini asla göremez.Kardeşinin kaza geçirdiği gün Zeze Faktör'de mülakatı olduğu için yine oranın uğursuzluğuna inandığı için başarılı olup oradan çağırılsa bile gitmek istemez.Fakat orada çalışması için bir sebep vardır.Medyum kardeşinin iyileşmesi için onun Çin yılı burcuna göre bir Kaplan burcuyla 1 gece geçirmesi gerektiğini söyler ve Bo Nui gururunu ayaklar altına alarak fellik fellik Kaplan arar.Yine kardeşinin hastane masraflarını karşılayabilmek için zoraki Zeze'nin iş teklifini kabul eden Shim Bo Nui orada bay Ze yani Je Soo Ho ile tanışır.Bo Nui'nin garip hareketlerine ilk başta anlam veremeyen Soo Ho zamanla bu durumu çözer ve Bo Nui'ye herşeyi akışına bırakması için yardımcı olmaya çalışır.Bo Nui ise hala medyumun dediğine takılmış kalmıştır ve Soo Ho'nun kaplan olduğunu öğrenince ondan bu iyiliği yapmasını ister.Je Soo Ho ise çok zeki ve bu özelliği insanlar tarafından sürekli kullanıldığı için insanlara olan güveni sarsılmıştır.Zeze Faktör'den önce birkaç kez daha yolları kesişir.

Gary başarılı bir tenisçidir ve Amy de onun spor menajeridir.Gary Bo Nui'nin,Amy ise Soo Ho'nun geçmişindedir. 


Benden notlar;

BURADAN SONRAKİ KISIM SPOILER İÇERİR!!!


Bo Nui'nin telefon zilleri ayin sesleri gibiydi.

Gary Choi lazlara benziyor :D Sanki Kore'nin Karadeniz bölgesindenmiş gibi (tamam öyle bir bölge yok :D) .

Bo Nui'nin oturduğu yer de çok güzel.O sokak yani.Özellikle de renkli merdivenler.

Kızın giyimi berbattı.Ama makyajını beğendim.

Gary'nin babasını oynayan adam harbi harbi Gary'ye benziyordu nasıl bulmuşlar bilmiyorum :D

Kızın durumu olmayıp Giorgio Armani ürünler kullanması da ayrı bir olay.Buradan da anlaşılıyor ki dizinin sponsoru Giorgio Armani kozmetik ürünleriydi ve çok beğendim.Özellikle de rujlarını.

Başlarda Amy'nin ses tonu çok sinir bozucuydu ama dizinin devamında kızın karakteri oturdukça kızın o sinir bozucu hali kayboldu.

İlk 9 bölümü çok keyif alarak izlemedim,sıkıcıydı.Sonlara doğru daha eğlenceliydi.

Dizi oyuncularından dolayı çok daha iyi bir dizi bekleniyordu ama beklendiği kadar çıkmadı.

Soo Ho'nun mesaj sesi Secret Garden'daki mesaj sesiydi :)

Bo Nui'nin Amy'ye karşı tavırları güzeldi.Eski esas kız saflığı yoktu.Cevapları güzel yapıştırdı kıza :D Ama zamanla Amy de şirin bir karaktere büründü :D

Ayrıca Soo Ho baş karakter olmasına rağmen Bo Nui'ye sinir davranmaması ve peşini hiç bırakmaması tipik sinir bozucu,sıkıcı esas oğlan karakteri tiplemesini bozdu ve güzeldi.Hatta Soo Ho'nun hareketleri çok şirindi.

Şarkıları çok güzeldi.

Bo Nui^nin makyajındaki tek sıkıntı ten renginden aşırı açık yapmaları.Bariz sırıtıyordu.

Ve bu dizide diğerlerinden farklı olarak evlenme teklifini Bo Nui etti :)



Soo Ho'nun evine bayıldım :)



Bu sahne gerçekten çok komikti.Zaten baş hissedar Ryang Ha'nın her sahnesi komediydi.



Bu sahne yorumsuz :D


:)))







Şöyle bir salıncak var mıdır buralarda :)




Bo Nui'nin 12. bölümde giydiği ayakkabılar bildiğiniz hamam takunyası gibiydi.










Bo Nui ve Soo Ho aynı anda tükürüyormuş gibi gülüyorlardı :D Ryang Ha da dayanamadı sonunda :D



Dal Nim çok şekerdi :) Bir de Ryang Ha'yla atışırken diş telleri için onları ölene kadar takacağım dediği bir sahne vardı ama o screenshotı bulamadım.


Bir blogger olarak Bo Nui'nin leptopından almam lazım.Çok güzeeel :)


Tüm bekar bloggerlara gelsin :D


Şu meşhur Sweet Bottle'lardan bu dizide de vardı :)


Kızın baş köşesinde nazar boncuğu vardı :D




Bo Nui'nin Gary'nin teklif ettiği pikniğe değil de iş gezisine gitmesi hoş değildi -_-

Bir de bu iş gezisi sahnesinde Crayon Pop'a gönderme yapıldı.Fanları izlediyse hoşlarına gitmiştir :)








Ahjumma boşver Bo Nui'yi bana hediye et o ürünleri :D


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Tasarım : Merve Canbaz