Abur Cubur Dosyası: Garant Tranbar Mörk Choklad


Bu bir Danimarka çikolatasıdır :D Buyrun efenim bakalım nasılmış.





Hiçbir şekilde İngilizce yazmadığı için az buçuk translate az buçuk atmasyon yardımı ile bu çikolatadan bahsedeyim size.

Anladığım kadarıyla %70 kakao içeriyor ve Peru'da yetişen kakaolardan yapılmış.İçerisinde herhangi kötü birşey yoktu.İyice baktım içeriğine.

Size bu çikolatayla ilgili söyleyeceğim en önemli şey bizim bitterlerimiz bunun yanında sütlü çikolata kalır.Sanki adamlar full kakaodan yapmışlar.Acı yoğun bir bitter tadı var.Bir de içerisinde minik minik meyve parçacıkları var.

Bitter severler için gerçekten süper bir çikolata.Özellikle kahvenin yanında süper gider diye düşünüyorum.




Aslında bütün bir çikolataydı ama biraz eriyince şekli değişti :)

Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. Yanıtlar
    1. Bize Danimarka'dan gelmişti burada var mı bilemiyorum -_-

      Sil
  2. Alman ve Belçika çikolataları da çok yüksek kakaolu ben yiyemiyorum acı geliyor ama annem çok seviyor .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de sütlü çikolataları daha çok seviyorum :) Bu tarz çikolatalar bitter çikolata sevenlerin hoşuna gidebilir

      Sil