Ekim Favoriler 2016 (Yemek,Müzik,Kozmetik,Dizi)



Herkese merhaba 

Ekim Favorilerim az ama yine de sizlerle paylaşmak istedim.



Öncelikle kozmetikten başlayalım;

Real Techniques Makyaj Süngeri; Bu ürünü hangi ten ürünümle kullansam muhteşem sonuç alıyorum.Bu yüzden sanırım sadece bu ay değil sürekli favorim oluyor.

Watsons Silicon Facial Cleansing Pad Comfort Design; Daha önceki yazılarımı okuduysanız yaz aylarından beri sivilcelerle uğraştığımı biliyorsunuzdur.Makyaj yapmayı da bırakamadığım için bari cildimi güzel temizleyeyim dedim ve sevgili youtuber arkadaşım Cherijamu'nun hediyesi bu silikon yüz temizleme pedini tekrar kullanmaya başladım ve cildime çok iyi geldi.Derinlemesine temizlendiğini farkettim.


Maybelline V Shape Kontür Kalemi- Bu ürünü de sıkça severek kullandım.Hem kolay hem çok güzel bir ürün.

Skinfood Propolis Nourishing Lip Oil Yellow- Bu ürün bana yanlış gönderilmişti.Hikayesini şurada anlattım.Ama çok beğendim :D Dudakta o kadar pürüzsüz duruyor ki.Bir de ürünün şeklini de çok beğendim.Fırçası bal kaşığı gibi.


Geçtiğimiz aydan önce keşfettim aslında Öncü Döner'i fakat Ekim ayında sık sık yedim.Hem uygun (sanırım 5 lira gibi bir fiyat) hem doyurucu hem de acayip lezzetli.Sanırım kendilerine özel sosları var o güzel bir tat katıyor olabilir.



Favori dizim ise Moonlight Drawn By Clouds oldu.


Ve son favorim; Gökhan Altan'ın yani Seviyor Sevmiyor dizisindeki adıyla Yiğit Balcı'nın Sebepsiz Fırtına performansını çok beğendim.

Benim ekim ayı favorilerim bunlardı.Ortak favorilerimiz var mı? :)

Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. Var :) Maybelline contour. İlk kontürüm, ilk başta pek beğenmemiştim ama sonra sonra elim alıştı sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ortak favorimiz olmasına sevindim :) Ben de severek kullanıyorum :)

      Sil
  2. Aaa gerçekten bu pedin faydasını gördün mü? Bir dahaki alışverişimde ben de alacağım bir tane o zaman :)

    Takipteyim, bloglarıma bekleriz.

    kozmetik, kişisel bakım;
    http://makyajbox.blogspot.com.tr/

    Kızımla kitaplarımız, etkinliklerimiz, faydalı bilgiler, oyuncaklarımız;
    http://berilcimcime.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet çok memnun kaldım :) 2 blogu da takipteyim ;)

      Sil
  3. Bu yüz temizleme pedlerini denemeyi gerçekten çok istiyorum, benimde son zamanlarda sivilce ve siyah noktalarda başım dertte ancak işe yarar mı bir türlü emin olmadığımdan satın almıyorum. işe yaradı diyorsanız bir kez daha araştırıp denemenin zamanı sanırım geldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben memnun kaldım :) Umarım sizde de işe yarar ;)

      Sil