Etude House Baking Powder B.B Deep Cleansing Foam



Herkese merhaba :)

Bugün sizlerle Kore ürünü inceleyeceğiz.Bu sefer makyaj değil cilt temizleme ürünü.





Etude House'un bu Baking Powder temizleme köpüğü gözenekleri derinlemesine temizlemeyi vaad ediyor.İçerisinde limon ve portakal özleri var.Daha önceki yazılarımı okuduysanız benim portakal kokusunu çok sevmediğimi bilirsiniz.Ama bu ürün daha çok limon kabuğu gibi kokuyor.Ayrıca içerisinde karbonat olduğu için gözenekleri temizleme konusunda yardımcı.Makyajı ve ciltteki kalıntıları temizlemeyi ve gözeneklere derinlemesine nüfuz edip temizlemeyi vaad ediyor.Boya içermiyor ve %100 doğal kokuya sahip.




Sizler için bu ürün işe yarıyor mu yaramıyor mu uygulamalı anlatayım.



İşe yarayıp yaramadığını anlamak için Etude House'un Precious Mineral BB Cream'ini kullandım ve elimde denedim.



İlk yıkamada çok fazla temizlenmedi.


İkinci yıkamada biraz daha iyi temizlendi ve bunun ardından bir makyaj temizleme suyuyla tamamen temizlenmiş mi denedim.


Sonuç yukarıdaki gibi.Ama yüzümde de denedim.BB kremi tamamen bu sabunla çıkardım ve sonuç;


Tertemiz :) Demek ki yüz içinmiş bu sabun :D 

BB Krem temizlemek için uygun diyor ama siz bu ürünü cilt bakımınıza da ekleyebilirsiniz.Yalnız içerisinde minik tanecikler var.Hassas ciltliyseniz dikkat edin ;)

Ben bu ürünü Jolse'den satın almıştım.Şurada kendisi :) Kabı değişmiş.

Ama paypal kullanamadığımız için Beautynetkorea'dan satın alabilirsiniz.Şuradan.

Yorum Gönder

2 Yorumlar