Oriflame Beauty 3x1 Conceal Kit



İlk ve tek corrector ürünüm Oriflame'in bu ürünü.Hatta alalı da baya oldu diye hatırlıyorum.2-3 sene önce almıştım sanırım.O zamanlar bu corrector modası çok çok yeniydi ve bu kadar popüler değildi.Bir arkadaşımda görmüştüm merak etmiştim ne olduğunu.O da anlattı ve hoşuma gitti.Ben de deneyeyim dedim.





Ürün 3 renkten oluşuyor.Sarı,somon rengi ve yeşil.Benim ürün baya bir kirlendi görüntünün kusuruna bakmayın ama gördüğünüz gibi en çok sarıyı kullanmışım.Daha önce de bahsettiğim gibi göz altlarımın açık renk olmasını çok seviyorum.Hatta göz altıma beyaz mat far uygulamış insanım ben :D Bu sarı da göz altına acayip aydınlık bir görüntü veriyor.Bu yüzden en erken sarının dibini gördüm.Aslında bunun yerine somon rengini kullansaymışım göz altımı nötrlemek için daha iyiymiş ama o zamanlar somon rengini göz altıma uyguladığımda 'bu ne bee tupturuncu oldu nasıl düzelticem bunu' diyordum.Halbuki onu uyguladıktan sonra sür fondötenini sonra da uygula kapatıcını bak nasıl mis gibi oluyor :D O zamanlar bilemedim tabi.Yeni yeni kullanıyorum bu tekniği.Sarı rengi ise fondötenimi uyguladıktan sonra uyguluyorum bu arada.

Yeşili ise sivilce izlerim ve kızarıklığımın bol olduğu bölgelere fondötenimden önce uyguluyorum.Dağıtma işlemini ya küçük fırça yada elimle yapıyorum.

Yapısı oldukça kremsi.Yoğun pigmentli.

Ben bu ürünü severek kullanıyorum ama farklı markaların palet şeklinde olanlarını da denemek isterim.

Bu ürünü Oriflame temsilcisinden satın alabilirsiniz.



Yorum Gönder

0 Yorumlar