Ekka Kozmetik Alışverişim



Karakterli kozmetik ürünlerini çok seviyorum.Mesela şu ürünlerin üzerinde Hello Kitty ve Betty Boop karakterleri olmasa almayı düşünmem herhalde.



Markaların çıkarmış olduğu karakterli serileri de çok beğeniyorum.Hatta bazen ürünün özelliğine bakmadığım bile oluyor.

Ekka Kozmetik ülkemizde Hello Kitty ve Betty Boop karakterli kozmetik ürünleri satıyor.Online satış yapıyor ama ben Gratis'te de gördüm.

Sanırım geçen ay bir indirim dönemi oldu.%50 indirim yapmışlardı.Almak istediğim birkaç ürün vardı.Özellikle de paletlerini denemek istiyordum.Ve merak ettiğim birkaç ürünü aldım.Yanılmıyorsam toplamda 25 lira tutmuştu ve 4 parça ürün aldım.

Bakalım neler almışım;

Betty Boop Sunkissed Glow Bronzer Palette-İçerisinde bronzer,allık,far şeklinde 5 renk bulunan bir palet.Paletler arasından en çok bunu merak ettiğim için ve renkleri bana daha çok uygun olduğu için bunu aldım.


Hello Kitty Lollipop Lipgloss-1 numarasını aldım bu ürünün.Yoğun yapıda,lollipop şeklinde bir lip gloss.

Hello Kitty Lipgloss-Bunun da 15 numarasını aldım.Parlak yapıda pembe tonlarda bir lip gloss.

Betty Boop Black Show Mascara-Rimel de denemek istiyordum bu markadan ve bunu seçtim.

Aslında mat likit ruj istiyordum ama bu alışverişi yaparken unuttum.Bir daha ki indirimde de Hello Kitty Velvet Suette Matte Lipgloss u denemek istiyorum.


Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. ben de bu markanın ambalajlarını çok beğeniyorum, henüz denemedim ürünleri ama fiyatları uygun sanırım, not alıyorum hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyatlar çok uygun gerçekten.Ürünler de çok şeker :)

      Sil
  2. benim hiç dikkatimi çekmemişti ambalajları çok tatlıı :)

    YanıtlaSil