Wet n Wild Comfort Zone Palet





Geçen sene doğumgünümde gelen hediyeyi anca bugün paylaşabiliyorum -_- Wet n Wild'ın bu coloricon paletlerinin büyük versiyonlarından Comfort Zone'u çok merak ediyordum ve arkadaşım bana doğum günü hediyesi olarak almıştı.Kendisine çok teşekkür ediyorum :)







Farın yapısı yumuşacık.Krem gibi hatta.Hafif dökülme yapıyor ama çok fazla değil.Renklerin pigmentasyonu çok iyi.Renkler çok güzel.Kullanışlı renkler de var gölgeli makyaj için kullanılabilecekler de var.İçerisinden çift taraflı fırça ve sünger çıkıyor.(Karmin içerme ihtimali var)

Şimdi renkleri inceleyelim sırayla;


1.renk(Browbone); Sarı alt tonlu krem rengi.Işıltılı bir base rengi.Yani tüm göz kapağına uygulanabilir.Göz pınarları ve kaş altını aydınlatmak için de ideal.

2.renk(Eyelid); Tüm göz kapağına uygulanabilecek çok tatlı,ışıltılı bakır-şeftali tonlarında çok tatlı bir renk.Korelilerin kullandıkları renklere benziyor.

3.renk(Crease); Işıltılı,açık kahverengi.Gölge rengi yani gözün katlanma bölgesine uygulanabilecek bir renk.

4.renk(Define); Yanar dönerli kahve-mürdüm rengi.Işıltılı.Göz makyajına derinlik katılabilecek bir renk.


5.renk(Browbone); Metalik,gri-krem rengi.Tüm göz kapağına uygulanabilir.Aydınlatmak için de kullanılabilir.

6.renk(Eyelid); Açık yeşil,ışıltılı bir renk.Tek başına kullanmak biraz zor ama ben toprak-şeftali tonlarındaki farlarımla karıştırmayı seviyorum.

7.renk(Crease); Işıltılı,koyu yeşil.Katlanma bölgesi için kullanılabilir.

8.renk(Define); Paletin esas rengi.Yanar döner yeşil-bordo.Müthiş bir renk.

Bu paleti Gratis'ten satın alabilirsiniz.


Yorum Gönder

0 Yorumlar