Essence Silky Touch Blush



Merhaba :)

Bugün yine doğum günümde gelenler serisine devam ediyoruz.Sevgili arkadaşım Cherijamu'nun hediyesi olan Essense'in Silky Touch Blusher allığını inceleyeceğiz.




Ürüne baktığımızda desenli bir tasarıma sahip.

Bendeki rengi 70 kissable.İçerisinde altın ışıltılar olan turuncu-pembe arası doğal bir renk.Günlük kullanım için çok uygun ve bu allığın rengini gerçekten çok beğeniyorum.Ben The Balm'ın Hot Mamasına benzettim ama o biraz daha açık ve pembemsiyken bu daha turuncu ve koyu.

Yapısı yumuşacık,kremsi.Sürümü kolay.Oldukça da pigmentli.Ve kalıcı bir allık.

Bu ürünü Rossmannlardan satın alabilirsiniz.

Sevgili Cherijamu'ya bu hediyesinden dolayı da teşekkür ediyorum :)







Geçtiğimiz günlerde Eveshop'tan 25 liralık bir alışveriş yaptım ve hediye olarak bu Silky Touch Blush'ın Natural Beauty rengini göndermişler.Şeftali tonlarında,ışıltılar içeren bir kahverengi.Yaz için muhteşem bir renk.



Yorum Gönder

2 Yorumlar