Revlon Colorstay Makeup Fondöten


Bugün sizlerle yine geçen seneden kalma bir ürün hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım.Geçen sene doğum günümde çok sevdiğim bir arkadaşımdan hediye aldım bu fondöteni.Kendisine tekrar teşekkür ediyorum buradan :)





Öncelikle ürün neler vaad ediyor ve neler içeriyor bir bakalım;

İçeriğinde orkide özü,salisilik asit,ipek tozu ve alkol bulunuyor.Pürüzsüz bir görünüm,24 saat kalıcılık ve ciltte hafif his vaad ediyor.


Ürün karma-yağlı ciltler için.Kesinlikle kuru ciltliler kullanmaz çünkü pul pul bir görünüm bırakıyor.Çizgilerde birikme yapmıyor.Kapatıcılığı orta.Göz altlarımı iyi kapattı ama sivilce izlerimde çok başarılı olmadı.


Ürün cam kapta ve 30 mllik.

Bendeki rengi 110 Ivory.Çok açık bir renk.Ben beyaz ten sevdiğim için beğendim ama ten rengim açık olmasına rağmen bende bile açık durdu.

24 saate kadar kalıcılığını test etmedim.O kadar süre tutmadım yüzümde ama parmağımla silmeye çalıştım olduğu gibi duruyordu. ve zor çıkıyor.Bundan da kalıcı olduğu anlaşılabilir herhalde :D

Bu ürünü Watsons mağazalarından satın alabilirsiniz.




Yorum Gönder

0 Yorumlar