Skin79 BB Miniatur Set (Black)



Herkese merhaba :)

Bugün sizlerle Kore'nin en çok satan BB krem markalarından biri olan Skin79'un mini bb krem setindeki ürünler hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım.



Skin79'un meşhur bir bb kremi var ve Kore'de baya satılıyordu.Şuan hala bu şekilde mi bilmiyorum ama ben araştırdığım zamanlarda çok popülerdi.Etkileri zaten güzel ama şişesi çok değişik ve şıktı.Aşağıya resmini ekledim.Ayy hala çok güzel ya.Alasım geldi :D Normalde Ebay'den alıyordum ama ten ürünlerinin son kullanma tarihinde sıkıntı çıkabiliyor uygun ürünlerde.Ama Skin79 ülkemizde de satıştaymış çok sevindim.Şuradan siteye bakabilirsiniz.Bahsettiğim ürünlerin de satış linklerini ekleyeceğim aşağıya.






Gelelim bizim ürünlerimize.İçerisinden 4 adet mini boy bb krem çıkıyor.Miniler ama uzun zaman gidiyor hepsi.Şimdi sırayla inceleyeceğiz;


Super+ Beblesh Balm Triple Functions BB Cream- Beyazlatma,SPF25 PA++ Güneş koruma,kırışıklık düzletme özelliklerine sahip.Beyazlatma özelliği var.İşte bu benim almak istediğim bb krem.Kapatıcılığı orta.Ten rengime uyum sağladı.Hafif nemli bitişi var.Ben biraz Missha'ya benzettim.İçerisinde yeşil çay,semizotu özü ve adenozin var.Adenozinin bitkisel mi hayvansal mı olduğunu bilmiyorum.


Super+ Beblesh Balm BB VIP Gold Collection- Beyazlatma,SPF25 PA++ Güneş koruma,kırışıklık düzletme özelliklerine sahip bu da.Diğerine göre bir tık daha koyu olmasına rağmen ten rengine uyum sağlıyor.Kapatıcılığı orta,nemli bitişe sahip.Tatlı badem yağı ve adenozin içeriyor.Adenozinin nereden elde edildiğini bilmiyorum.


Diamond Collection The Prestige BB Cream-Daha bej tonlarda,kapatıcılığı ortaya yakın.Daha nemli ve canlı bir bitişi var.Elmas tozu ve koenzim Q10 içeriyor.

Diamond Collection Pearl Luminious Beblesh Balm BB Cream- Sarı alttonlu,sürüldüğünde beyaza dönük ten rengini alan,kapatıclığı zayıf olan bir bb krem.İçerisinde belirgin simler var.Bu yüzden aydınlatıcı olarak kullanılması daha iyi.Hatta far bazı olarak da kullanılabilir.İçerisinde elmas,ametist,inci pudraları ve altın var.





Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. böylece yeni bir site ve marka daha öğrenmiş oldum :) teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Renkleri köyü gibi geldi bana uyar mı bilmiyorum

    YanıtlaSil