Nisan Bitenler-Çöpe Gidenler 2017



Herkese merhaba :)

Gördüğünüz gibi bitenler ve çöpe gidenler baya var.Bu yüzden çok uzatmadan hemen ürünlere geçiyorum.




Gül Sarayı Gül Kolonyası-Kokusundan dolayı (alalı baya oldu çok keskin bir kokusu var) ve etil alkol içerdiği için çöpe gidiyor.

Fouf Dead Sea Cosmetics Soft Mud- Kremdi bu galiba.Birçok faydası var.Bana bir güzellik kutusundan çıkmıştı.Kokusu güzel,yapısı ve faydaları güzel ama ürünü açalı baya olduğu için ve geçen gün de ne olur ne olmaz bir deneyeyim dediğimde elimde hafif yanma hissi yaptığı için çöpe gidiyor bitmeden.Sırf tarihi geçtiği için çöpe gidiyor bunun dışında güzel bir üründü.

Babe Facial Oil-Free Sunscreen- Yağlı ciltler için yağsız güneş kremi.50 faktör.Güzel bir üründü ama bunu da alalı baya oldu ve geçen gün ürünü sıktığımda su çıktı içinden.E haliyle yüzüme süremem bunu.Bu yüzden çöpe gidiyor.



Glash Shampoo Moisture Balance- Huncalife'tan almıştık bu şampuanı.İçerisinde argan,zeytinyağı,aloe vera,sarımsak,siyah kimyon,ısırgan var.Çok uzun süre düzenli kullanmadığım için çok fazla fikrim yok ama saçımı yumuşatmadı maalesef.Paraben,parafin içermiyor ve içeriği de temiz olunca alınabilecek bir şampuan olduğunu düşünüyorum.


Le Petit Marseiliais Lavanta Balı Banyo ve Duş Jeli-Çok güzel kokuyor.Yapısı da çok güzel.Bu 2. şişe olması lazım biten.Tekrar tekrar alsam bıkmam herhalde.

Vichy Dynamic Hydration Light Cream 15 ml- Bir Kozmela alışverişimde hata olmuştu telafi için gönderilmişti bu ürün.Çok ince yapılı,acayip güzel kokan,termal su içeren muhteşem bir krem.



Pereja Green Tea Kolonya 30 ml-Çok güzel kokuyor ve seyahat boyu olması da çok güzel.

2x Ebay seyahat kutuları- Fondöten ve bb krem koyduğum zaman bunlara temizleyemiyorum.Bu yüzden çöpe gidiyorlar.




Rituel de Beaute Nefes Almaya Yardımcı Burun Bandı- Nisan ayının başında grip oldum ve gece nefes alamayınca da bu bantları denedim.Burnumu açmadığı gibi bir de burnumu morarttı.Çöpe gidiyor.

Skin Foof Beauty in a Food Maskeler Havyarlı ve Limonlu- Yazıları gelecek.



Benri Kare Makyaj Temizleme Pamuğu- Favori makyaj temizleme pamuğum.Hem dayanıklı hem kocaman.Bir de fiyatı düşse süper olacak :D

2x Watsons Velvety Mini Hankies Chamomile Scented- Papatya kokulu mendiller.Kokuları çok güzel.

Tavşan desenli Watsons mini mendil- Watsons mendillerinin en güzel yanı yumuşacık olması.

Benri Mini Islak Mendil-Kokusu ilk çıkan ıslak mendillerin kokusuna benziyor.Seyahat için uygun.



Testerlar;

2x Missha Dong Baek Gold Shampoo- Bu şampuanı denemeyi çok istiyordum.Canım arkadaşım Cherijamu da bunu bildiği için benim için testerlarını bulup bana hediye olarak göndermiş ^^ Denedim ve çok beğendim.Mis gibi kokuyor ve saça çok güzel parlaklık veriyor.

Nuxe 24HR Soothing and Moisturizing Concentrate- Yarınki favorilerde bahsedeceğim bu üründen.

Farmasi Hyaluronic Asid BB- İçeriğinde multimineral,vitamin B3,vitamin C,macademia oil,yulaf özü,argan yağı,ipek proteini,SPF 25 ve kolajen var.Etkileri süper ama bendeki rengi 02 Medium to Dark ve çok koyu geldi.CC kremle açmaya çalıştım ama olmayınca kullanamadım.


Stop Ever Migraine Patch- İçerisinde 2 tane ped var.Feci soğuk bir his veriyor.Kokusu manyak mentollü.Tüm oda mentol kokuyor.Yalnız ben bunu migren için kullanmıyorum.Daha önce kullandım fayda etmedi ben de dizime koymaya karar verdim.Dizinizde ağrı varsa özellikle de daha önce ameliyat olduysanız o kısımda ağrınız olursa yapıştırın bunu çok rahatlatıyor :D

Huncalife Naturilies Whitening Toothpaste- Paraben,florür,renklendirici içermiyor.Beyazlatma konusunda iyi.

Cansın Plast Klasik Yarabandı- Bunu da bitenlere ekleyeyim dedim.Dizimden sülük tedavi olunca yaralar küçülünce bundan taktım.Küçük yaraları idare ediyor.

Yorum Gönder

0 Yorumlar