Real Techniques Blush Brush / Allık Fırçası



Real Techniques markasının çıkardığı her ürün çok güzel fakat bazı ürünleri çok daha iyi oluyor.Bugün paylaşacağım bu ürün de çok beğenilen fırçaları arasında olan allık fırçası.






Yumuşacık kocaman bir allık fırçası.

Fırça şeklinden dolayı birçok işe yarıyor.Sadece allık değil tüm yüze pudra uygulamak yada göz altı pudranızı dağıtmak için kullanabilirsiniz.Yani toz ürünler için çok kullanışlı.

Ürünleri güzel dağıtıyor.







Bu ürünü ya Kozmela'dan ya Cosmetica'dan yada N11'den aldım diye hatırlıyorum.



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. başka blogları da ziyaret etsen keşke :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim çok haklısın ^^ Vakit olmuyor maalesef ama bloguna fırsat buldukça giriyorum ^^ Şeker mi şeker blogunu çok beğeniyorum zaten ;)

      Sil