Blistex Med Plus Lip Balm


Dudaklarınız sürekli çatlıyorsa,hiçbir dudak nemlendirici işe yaramıyorsa bu yazı tam sizin için.Benim de dudaklarım aşırı kuruydu.Hatta yara olur ve kanardı.Fay hattı gibi olurdu o çatlaklar.Haliyle ruj da güzel durmuyor dudakta böyle olunca.Aslında bunu önlemek için bir yöntem de var.O yöntemi bu ürünle uygulayınca bu kuruluktan tamamen kurtuluyorsunuz.Hem bu ürünü anlatayım hem de nasıl uygulanacağını anlatayım.




Ürünün özellikleri;

-Kakao çekirdeği yağı,mentol,alkol,havuç yağı,okaliptüs içeriyor.
-Mentol ve okaliptüs içerdiği için dudağa sürüldüğünde hafif yanma hissi oluyor.Bu da dudakları iyileştirdiğine işaret.
-Yapısı çok yoğun.
-Yoğun nemlendirme özelliğine sahip.
-Kapta olduğu için parmak ile uygulanıyor.
-Renksiz.




Yorumlarım ve nasıl kullandım;

-Dudaklarda yanma hissi olduğu için iyileştiğini de hissedebiliyorsunuz.Hatta dudağınız yarayken bile ilk sürdüğünüz anda iyileştiğini ve nemlendiğini hissediyorsunuz.
-Dudakları yumuşacık yapıyor.
-Ben bu ürünü gece bakımıma ekleyip uyumadan önce bol bol uyguluyorum.Sabaha çatlaklar ve kuruluklar gitmiş,dudaklarım da nemlenmiş oluyor.
-Özelikle kış ayları için mükemmel bir ürün.
-İçeriğindeki bitkisel yağlar da oldukça faydalı.
-Ben bu ürünü Gratis yada Kozmedshop'tan 10-15 lira civarına almıştım.


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Parmak ile kullanılmasa daha da süper :) :) teşekkürler... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Minik bir spatula alabilirsin yada yapabilirsin canım onunla daha hijyenik uygulayabilirsin ^^

      Sil