Kimi to Boku (2011)


İngilizce ve Türkçe İsmi: You and Me / Sen ve Ben

Ülke: Japonya

Film

Süre: 45 dk



Oyuncular:

Aoi Nakamura- Shigemi Yamamoto

Maaya Sakamoto- Gin-o-gu (Kediyi seslendiren kişi)

(Uyarı: Evcil hayvanını kaybetmiş veya evcil hayvanı hasta olanlar bu yazıyı okumasınlar,filmi de izlemelerini tavsiye etmiyorum)



Konusu:

Shigemi tek başına yaşayan bir çizerdir.Bir gün parkta dolanırken yavru bir kediyle karşılaşır ve onu sahiplenir.Adına Ginogu koyar.Film Ginogunun gözünden anlatılır.Ginogunun onunla yaşadıkları,büyüme süreci,sahibinin yaşadıkları anlatılır.



Yorumlarım;

Güzel bir film.Özellikle hayvan sahiplerini hem sevindirecek hem de duygulandıracak bir film.Fimin sonunda çok ağladım.Bu nadir olan birşeydir benim için.




Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Offf
    Çok güzel ama çook hüzünlü bir filme benziyor. Muhtemelen ben de ağlarım dayanamam

    YanıtlaSil