Tranquini Positively Relaxed Jade İçecek


Daha önce favorilerime bu içeceği eklemiştim.Daha sonra da Gratis'e gittiğimde içecek kısmından sık sık bu içeceği alınca hakkında yazı paylaşayım dedim.




Bu içeceğe gazlı çay diyebiliriz.Hem gazoz gibi hem de içerisinde birçok çay var.İçerisinde gözüme çarpanlar; karbondioksit,yeşil çay özleri,melisa,mayıs papatyası,lavanta,elma ekstresi,b12 vitamini.Karbondioksit gazlı içeceklerde zaten mevcut.Yarar yada zararını bilemiyorum.Yeşil çay içerikli olduğu için ve yeşil çay içmekte zorlanıyorsanız biraz daha keyifli bir hale gelebilir.Melisa,mayıs papatyası ve lavanta işte bahsetmek istediğim içerikler.Bu çayların yatıştırıcı özellikleri mevcut biliyorsunuzdur.Bu içecekte de bir araya gelince feci rahatlatıyor.Bu konuda uyarmak isterim düzenli kullandığınız bir ilaç özellikle uyku,sakinleştirici,depresyon,stres için ilaç kullanıyorsanız doktorunuza sormadan bu tip bitkiler içeren çay ve içecekleri içmeyin.Ama kullanmıyor ve sadece rahatlamak için bir içecek arıyorsanız bu içecek süper.Akşam yemeğinde içmiştim sanırım bir gün ve uykuma acayip etki etti.Stressiz bir şekilde uykuya daldım.Elma ekstresinin tadı geliyor zaten.Elmalı gazoz gibi tadı içeceğin.B12 içermesi süper.


Yeşil çay aromasını sevenler için Avusturya Alplerinin sakinliğinden ilham alan Tranquini,bitki karışımı ve doğal teanin içeren yeşil çay özü içermektedir.Pozitif ve daha sakin bir yaşam tarzını benimseyin.

Diğer şeker bazlı alkolsüz ieçceklerden en az %30 daha az şeker içerir.

Rahatla.Positif ol.Güzellik şeyler olsun.

Doğal aroma verici.Yapay renklendirici içermez.Koruyucu içermez.Azaltılmış şeker.



Bu içecek tam olarak çay kategorisinde mi enerji içeceği kategorisinde mi bilmiyorum.Enerji içeceği kategorisindeyse çok fazla tüketmeyin.Hatta yarısını içebilirsiniz.Özellikle kalp,tansiyon,şeker rahatsızlığı bulunanlar için zararlı olabilir.



Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. fena gözükmüyor aslında ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel bir içecek :) Yemeğin yanına güzel gidiyor :D

      Sil
  2. Oglum pek sever bu tarz icecekleri ben pek içemiyorum.

    YanıtlaSil