Kasım Favoriler (Kozmetik,Film,Sağlık,TV Programı)


Kasım ayında birçok favorim vardı.Sıkça makyaj yaptım,birkaç ürün favorilerime girdi.Makyaj sonrası haliyle temizlik de şart birkaç tane de makyaj temizleyici favorim var ve 2 tane de izlemeli favorim var :D Dilerseniz hemen başlayalım.


Maybelline Color Tattoo 65 Pink Gold- Rengi çok hoş ve krem formda olduğu için uygulaması kolay.Tek başına bile çok hoş duruyor göz kapağında.

Loreal Eye Paint 102 Irrestible Rose- Şeftali tonları içeren bir far.Dikkat ettiniz mi bilmiyorum ama Türk dizilerinde günlük makyajlarda bu tonlar çok kullanılıyor.Günlük kullanım için de uygun bir far.

Oriflame The One Gel Eyeliner Pencil- Üst göz içime sürdüğümde akmayan bir göz kalemi arıyordum.Bu kalem hem akmıyor hem de simsiyah duruyor.

Gosh Prime'n Refresh Illuminating Eye Roll-On- Hem göz kapağını ve çevresini nemlendiriyor hem de farın çok güzel durmasını sağlıyor.Gün içerisinde çizgi çizgi birikme yapar bazı farlar bu bazla bu olmuyor.

Maybelline Affinitone Concealer 01 Nude Beige- Kapatıcılığı çok iyi,kurutmayan ve günlük olarak kullanılabilecek harika bir kapatıcı.Bazen ten makyajımda sadece bu ürünü kullanıyorum.

Clinique Take The Day Off Makeup Remover- Tek başına tüm makyajı çıkarabilen bir makyaj temizleyici.Özellikle ağır göz makyajları yapıyorsanız yormadan makyajı çıkarıyor.

Yves Rocher 3 Detoxifying Teas Micellar Cleansing Water- Cilde zarar vermeden tüm makyajı tek seferde bile çıkarabilecek bir makyaj temizleme suyu.Başka bir temizleyici aramaya gerek yok bence.İndirimde bol bol stoklanması gereken bir ürün.

Farmasi x2 Double Effect Biber Balsamı- Yatıştırıcı masaj jeli.Normalde bu tip masaj jelleriyle pek alakam yok ama geçen ay Farmasi'ye üye olunca bu testerı gönderdiler.Benim de eklem ve kemik ağrılarım var.Bunu bir deneyeyim dedim.Bir jel ağrıyı tamamen mi keser.O an tüm ağrılarım geçti.Özellikle sırt ağrılarım oldukça fazla ve çok iyi geldi.Tam boy almayı düşünüyorum.


Ağır Yaşamlar- Obezite sorunu yaşayan insanların değişimlerini anlatan bir program.300 kilo civarı olup artık zayıflama konusunda ümidini kesmiş insanlara Dr.Nowzaradan yardımcı oluyor ve büyük değişimlerini anlatıyor bu program.O süreci izlerken azimlerine hayran kalıyorsunuz.Tabi bu sadece diyetle değil mide ameliyatıyla da destekleniyor.Ben de abur cubur yemeyi,gece yemek yemeyi seven biriyim.Bu program açıkçası bu tip şeylerden biraz da olsun uzak tuttu beni :D TLC kanalında yayınlanıyor fakat ben Youtube'dan izledim.


Ayla- Pek film izlemeyi sevmem açıkçası ama Ayla filmi biz Kore hayranlarının ilgisini fazlasıyla çeken bir film oldu.Eski Kore hayranları zaten filmin konusunu ve Süleyman amcayı bilir.Bunun film olması süper olmuş.Fragmanı izlediğimde bile tüylerim diken diken oldu ki filmden hüngür hüngür ağlayarak çıktım.Dünyanın en güzel filmi.



Yorum Gönder

0 Yorumlar