Softem Makyaj Temizleyici Hindistan Cevizi Yağı



Kış aylarında makyajımı çıkarmak için genellikle yağ,krem tarzı ürünler kullanıyorum.Gratis'te böyle bir ürün görmüştüm ve merak ettim.Bu ürün hakkındaki yorumlarımı sizlerle paylaşmak istedim.




Ürünün özellikleri;

-Cildi en ağır makyajdan kolayca arındırır.
-Cildi temizleyip yumuşaklık kazandırır.
-Tüm cilt tiplerine uygundur.
-Göz çevresi,dudak ve yüzün tamamında kullanılabilir.
-Boyar madde içermez.
-Cildi besler ve nemlendirir.



Yorumlarım;

Ürünün açıkçası yağ formda olmasını bekliyordum fakat krem formda.Akışkan bir yapıda.Temizleme sütlerine benziyor fakat sütlere oranla çok daha iyi çıkarıyor makyajı.

Pamuk yardımıyla çıkarın diyor fakat ürünü direkt sürüp masaj yaparak çıkarınca daha iyi oluyor.Ürünü dağıttıkça yağ formuna dönüşüyor.Pamukla da güzel çıkarıyor ama ürünü elinize alıp çıkaracağınız bölgeye masaj yapınca en ağır makyajı bile kolaylıkla çıkarıyor.

Pamukla sildiğinizde durulamaya gerek kalmıyor ama elinizle uyguladığınızda ıslak bir havluyla silebilir yada durulayabilirsiniz.

Cildi yormuyor.Aksine nemlendiriyor ve cilde canlılık kazandırıyor.

Ürün yoğun hindistan cevizi kokusuna sahip.








Resimde kullandığım ürünler çıkması en zor ürünler.



Ürünün indirimsiz fiyatı 18 lira civarıydı.




Bu ürün hakkında en çok gelen soru ürün içinden çok zor çıkıyor.Bunun için yukarıya bir video ekledim.Uzun uzun basınca musluk gibi akıtıyor ürünü.O şekilde daha rahat çıkıyor.


Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Merhabalar,
    bu urunden bende de var ama pompasina bastigim halde urun gelmiyor. baska bir kilidi mi var acaba

    YanıtlaSil