Bloggerlar Arası Yılbaşı Kart Gönderme Etkinliği'nde Gelenler


Merhaba ~

Başlığı gördüğünüzde şaşırmış olabilirsiniz tembel bloggerınız bu yazıyı anca yazabiliyor.Yılbaşı'ndan önce Sevgili Renkli Tırtıl böyle bir etkinlik tavsiye etti.Ben de hediyeleşme-mektuplaşma olayını sevdiğim için kabul ettim ve iyi ki etmişim dedim.Anlaştığımız hepimizin birbirimizi tanıdığımız 5 Blogger arkadaş yılbaşında birbirimize kart göndermek için bu etkinliğe dahil olduk.Bir iki tanemiz birbirimizi tanımadığımızdan onlar kart göndermediler.Sevgili Mayıs Yağmuru ile yeni tanıştığımız için ilk etapta göndermenin çok uygun olmadığını düşündük.Diğer arkadaşların hepsi ile birbirimize kart gönderdik.Çok eğlenceli bir süreçti.Eskiden okulda yapardık.Kırtasiyeye gittiğimde o eski kartlardan buldum ve arkadaşlarıma onlardan gönderdim.Bakalım onlar nasıl güzel kartlar göndermişler :)







Bana blog konusunda çok çok şey öğreten Renkli Tırtıl'ın yeri ayrıdır bende.Her zaman destek olur ve beni blog olsun blog dışı olsun birçok konuda bilgilendirir.Kendisinden kart almak da beni çok sevindirdi.Öncelikle Sevgili Renkli Tırtıl çok şeker ve renkli bir kart seçmiş.Kartı koymak için de turuncu bir zarf tercih etmiş.İçerisine de güzel sözlerini ve dileklerini eklemiş.Şirin mi şirin bir de kedi stickerı eklemiş kartın sonuna.Kendisine çok teşekkür ediyorum :)

Renkli Tırtıl'a gelen kartları görmek için tık tık








Sevgili Merve'nin Kendi Dünyası ile de uzun zaman önce tanıştık.Bu güzel blogumun tasarımı kendisine ait ;) Yılbaşı kartını göndermek için kendi gibi şeker mi şeker bir pembe zarf seçmiş.Zarfı kapatmak için de minik pembe,puantiyeli bir sticker seçmiş.Kartı ayrı güzel.Kitap gibi açılabilen bir kart.Yapısı da çok değişik kartın.İçerisine güzel dileklerini ekleyip sonunu yıldızlı küçük bir stickerla süslemiş.Çok teşekkürler Merve :)

(Bu arada kartın markası AC Card merak eden veya almak isteyen olursa)










Esma'm canım arkadaşım Sevgili Aforizmik Kalıntılar el emeği göz nuru bir kart göndermiş hatta bir değil iki kart göndermiş.Zarfı bile kendisi yapmış.Öncelikle zarftan başlayalım kendi elleriyle çok güzel dizayn ettiği pastel sarı ve pembe tonlarında harika bir zarf ve üzerinde 2 tane çok güzel pul var.Yılbaşı kartı kış günü bir köy teması.Yılbaşı kartı için harika bir tema.İçerisine güzel dileklerini eklemiş.Ve el yapımı içerisinde 3 boyutlu çiçek olan dışı bakır tonlarında ışıl ışıl bir kart daha hazırlamış.Üzerinde de 2 adet şirin mi şirin stickerlar var.Çok teşekkür ederim güzel arkadaşım.Emeğine sağlık :)

Yorum Gönder

8 Yorumlar

  1. Banada göndeer :P Bende sana göderim :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tamam Su abla bir sonraki postaya senin için de mektup göndereceğim inşaAllah :)

      Sil
  2. Çok güzel bir etkinlik olmuş başarılar :)

    YanıtlaSil
  3. Canım beğendiğine çok sevindim. İnşallah bu yılda yapabiliriz. Ben teşekkür ederim canım benim. :)

    YanıtlaSil
  4. Bende teşekkür ederim, beni çok mutlu eden bir etkinlik oldu :)

    YanıtlaSil