Kore Kozmetik Ürünleri: Secret Key Sweet Glam Tint Glow



Merhaba..

Bugün sinirlerimi zıplatan bir mesaj aldım.Biraz ondan bahsedeyim.Ebay'den bir alışveriş yapmıştım ve gümrük geri göndermiş.Aldığım şey 3 tane kağıt maskeydi.Neden gönderildiği hakkında hiçbir fikrim yok.Bunu da nasıl öğrendim.Ürün aylardır elime ulaşmadı ve satıcıya negatif feedback yolladım.Sonra satıcı bana ürün elimize geri geldi ve bu bizim hatamız olmadığı için bize 2 dolar ödemeniz gerekiyor dedi.Sinirler zıp zıp zıp tabi.Ben de benim de hatam değil ödemeyeceğim dedim.Üründen aldığınız ücretten düşersiniz dedim.Ama galiba ürüne negatif feedback yolladığım için ürünün ücretini de almıyorlar.Ben kasten geri göndermediğim için yani benim suçum olmadığı için 2 doları ödemek istemiyorum.Bakalım cevapları ne olacak.Büyük ihtimalle bu satıcı Türkiye'ye olan satışı bundan sonra kapatır.


Gelelim konumuza.Bugün bir ürün tanıtmak istiyorum.Facebook'tan beni takip edenler bilir bir wishlist albümüm var.Bu ürün de o albümdeydi ve çok şükür alabildim.Fiyatı çok yüksekti.Ben de biraz düşmesini bekledim ve kargoyla birlikte 16 TL'ye aldım.


Bu ürün Dior Addict Lip Glow'a muadil gösteriliyor.Paketi neredeyse aynı zaten.Ben de açıkçası paketine hayran kalmıştım Dior'un ama bir Youtuber 25 dolara almıştı ve bu ürün için çok fazla demişti.Benim istediğim renk de çok açıktı.Baktım Secret Key markası da Sweet Glam Tint diye bir ruj çıkarmış ve renkleri de çok denemek istedim.Açık renkler hiç bana göre olmadığı için hem de kışa bu renk daha çok uyar diye Chic Burgundy'yi aldım.Paketin üzerinde marka kısmında Secret Kiss yazıyordu.Görünce zaten muadilini istemiştim muadilin de muadilini mi almışım dedim.Meğer arkasında Secret Key yazıyormuş.


Ürün pigmentli bir lipbalm gibi.Hem dudakları nemlendiriyor,hem de rengi oldukça fazla veriyor.Nemli bir görünüm bırakıyor.Yani bildiğiniz tipik Kore dizilerindeki 2. karakterlerin rujlarından.Benim aklıma Min Ha Ri geliyor bunu sürdüğümde.Ruj biraz koyu ama yapı aynı.


Tint olduğu için oldukça kalıcı renge sahip.Sildiğimde bile ufak bir pembelik vardı elimin üzerinde.


Ve bu ürüne muadil hatta tıpa tıp benzeyen bir ürün önermek istiyorum size Oriflame Colour Drop Glossy Berry.Yapı ve renk aynı.Onun da yazısını detaylı yazarım ;)




Yorum Gönder

0 Yorumlar