Doğum Günü Hediyelerim ve Bugün Neler Oldu




Çok yorgunum ve bugüne biraz kötü birşeyle başladım.Aslında bu yazının eğlenceli bir şekilde başlaması gerekiyordu ama bugün olanları anlatayım hediyelerden bahsederken moralimiz düzelsin.

Dün kedim hastalandı ve gece 2'ye kadar onun için uyanık kalmak zorunda kaldım ki bu benim için kötü birşey değil.Yani uyanık kalmak sorun değil kedim için çok üzüldüm.Veterinerimiz de hastaymış bir şurup önerdi ona da gelecek sırayla anlatayım.Sonra sabah 7'ye doğru uyandım.Hazır uyanmışken kedimi balkondan alayım dedim soğuk diye.Aldım yanıma kaloriferin yanına yatırdım.O uyuyana kadar biraz telefonuma bakayım dedim.Tabi ki hemen bloga baktım ve...Blogunuz kaldırılmıştır yazısı.Şok oldum!Üstelik Gmail hesabımı da kapatmışlar ama sağolsun Google bunu tespit etmiş ve benden güvenlik için birkaç şey istedi hemen onları yapınca mailime de bloguma da kavuştum.Çok şükür.Ama bu yüzden de 2 saat uyuyamadım.He bir de Youtube hesabımı maalesef kurtaramadım.O sırada bütün emeklerimin boşa gittiğini nasıl tekrar toparlayacağımı düşündüm durdum.Moralim çok bozulmuştu.Sonra kedimle uyumuşuz 1,5 saat falan.Sonra veterinerin önerdiği şurubun 1/5 ini bile zor içirdiğim kedim olan ilacı çıkardı.Ve bu kahvaltı öncesi oldu.Midem pert.O da geçti şükür.Neyse.Hazır hava da günlük güneşlikken kuaföre gideyim dedim saçlarımı kestirmek için.Yakındaki kuaför saç kesmiyormuş bunun için uzak olana gittim dönerken de arabanın altını vurdum.Şurada şöförlük maceralarımı anlatmıştım.Dışarısı güneş olmasına rağmen çok soğuktu.Ya soğuk aldım yada uykusuz kaldığımdan başım ağrıyor.Sonuç bu yazımı yazar yazmaz uyumak istiyorum.Böyle bir gündü.Çok şükür şuan herşey yolunda.


Gelelim hediyelerimize;

Benim çocukluk ama son 5-6 senedir bağlarımızın daha kuvvetli olduğu arkadaşımdan muhteşem hediyeler.Kendisinin makyaj uygulamaları ve yorumları harikadır.Ona kaç kere blog aç dedim ama işleri çok yoğun.Ama açsa efsane olur.Bu konularda onun fikirlerine çok güvenirim.Bakalım neler almış?Bu arada bunu görgüsüzlük olarak görenleriniz olabilir ama ben Youtube'da What I Got For My Birthday videolarını çok beğenerek izliyorum.Bu yüzden yazmayı da seviyorum.

Öncelikle çok tatlı bir mektup yazmış.Bana çok büyük bir bloggermışım gibi hissettirdi :D

Çok çok merak ettiğim ama Gratis'e her gidişimde bulamadığım Wet n Wild Comfort Zone Palet,cilt ürünlerini merak ettiğim Revlon Colorstay Fondöten,şurada başka bir ruja muadil gösterdiğim Wet n Wild Mega Lipsticklerinden Bare It All ve Maybelline The Falsies Push Up Drama Rimel Very Black.Hepsine bayıldım ve detaylı yazacağım haklarında.Çoooooook teşekkür ederim bitanem :*


Canceğizlerim kardeşlerim ve annemin hediyeleri <3

Çıktığından beri buraya ne zaman gelse de alsam dediğim The Balm'ın In The Balm Of Your Hand Greatest Hits Vol 1 paleti,şuradan da The Balm Voyage vol 2 paleti inceleyebilirsiniz,evet bu aralar The Balm aşkım depreşti ve diğer The Balm ürünü Balm Desert Bronzer,The Balm Meet Matt(e) Hughes Committed Ruj,Maybelline Master ink Matte 10 Charcoal Black Eyeliner, Maybelline The Falsies Push Up Drama Rimel Very Black ve Max Factor Smokey Eye Drama Kit 2im1 Eyeshadow and Brow Powder 03 Sumptious Golds.Benim nazımı çeken güzel insanlar..Öpüyorum sizleri yavrilerim :D


Dayım ve yengemin hediyesi;

U.S. Polo Assn. atkı; acayip beğendim bunu.Kendim seçip alamazdım böyle birşeyi.Çok şık duruyor aynı zamanda da sıcacık tutuyor.Okumuyorlar ama onlara da kocaman teşekkürler :)


Canım arkadaşım Cherijamu'nun sürprizi :)) Sen ne yaptın?! :'')

Kendisi benim Korea-Fans'taki adminim,her türlü derdimi çeken,her yanlışımı sabırla düzelten ve öğreten biricik arkadaşım.Kendisi de bir youtuber.Yukarıya bıraktım linki ;)


Kocaman 2 paket yollamış ya :')


İnanılmaz tatlı bir not defteri,Korece kelimelerin yazılı olduğu küçük plastikler <3 -bu ara Korece öğrenmeye çalışıyorum da :D-


Kutu misler gibi kokuyordu.Bu tip kokulardan başım ağrır ama buna bayıldım hatta kardeşimle bir parfüme benzettik kokusunu.Bu hibiscus ve nar çiçeğiymiş <3


Biiir sürü kozmetik göndermiş :) 

İlk defa deneyeceğim bir marka Lancome'dan Advaned Genifique Youth Activating Concentrate,Loreal Paris Revitalift Magic Blur Finishing Cream ve Missha Near Skin Firming Peptide Self Control Peeling Massage samplelar,Essence'ten çok beğendiğim Lipliner 13 numara Transparent,Sheer and Shine Lipstick 04 Hidden Secret ve Silky Touch Blush 70 Kissable,yine ilk defa denediğim 2 marka; Gosh Smokey Eyes Palette 02 Brown ve Rival de Loop Young'dan 18 mauve ve 12 gold Eyeshadow Pencilları.Avon'dan 2 tester doğal tonlarda ruj Apricot Freeze ve Raisin Wine.Ve son olarak -tabi kozmetikte :D- Watsons Silicon Facial Cleansing Pad Comfort Design,buna bayıldım çünkü gözeneklerimi tamamen temizleyebileceğine inanıyorum.


Kore atıştırmalıkları yaaaay!

Okuyabildiğim kadarıyla :D Hodu,Hamundı,hyulmuça hazır kahveler.Bunları da yakında deneyip yazacağım.Kore Ginseng Çayı,ben açıkçası maskesinin bile gözle görülebilir farkını gördüm bu ginsengin.Çok faydalı birşey olduğunu düşünüyorum.Rabbim'in yarattığı doğal tedavilerden :) Ve Renesse Red Ginseng Jelly.Jelly kelimesi korkuttu beni.Arkadaşımla detaylı konuşup araştırıp helalse deneyeceğim.



Veee inanılmaz güzel bir kolye <3 Yanında da biri sarı diğeri kırmızı renk gül desenli küpeler.


Yaptığı paketlere ayrı bayıldım ya <3 Bende bu yetenek yok maalesef.


Son olarak bir seccade ve eşarp göndermiş.Bunlardan biraz bahsedeceğim.Ben namaz kıldığım eşarbın uzun ve iç göstermemesine dikkat edebildiğim kadar ediyorum ve öyle rahat ediyorum.Ve namaz kılarken de seccade sınırlarından çıkıyorum genellikle :D Bunlar nasıl malum oldu yada Rabbim tarafından onun kalbine mi öyle hissettirildi bilmiyorum ama eşarp ve seccade kocaman.Taaaam benim istediğim gibi <3

Yine bir koku :) Bu sefer lavanta.

Kapadokya Kitapevi Kolay ve Pratik Korece el kitabı,KTO My Friend Korea Food Guide for Muslims.İkisine de bayıldım.


Hehe kitabın içinden Hongki çıktı ^^

Canım arkadaşım sana da çoooook teşekkür ediyorum.Çok sevindim çok güzel bir sürprizdi ;)

Bütün hediyelerime bayıldım.Beni çok çok mutlu ettiniz.Doğum günümü farklı meralardan kutlayan herkese de kucak dolusu sevgiler ;)




Yorum Gönder

2 Yorumlar