Değişik Asya Ürünleri: Kiribai Red Bean Steam Warming Eye Pillow



Merhabalar ~

Çoğumuz biliyoruz ki Asyalılar gerçekten çok değişik ama bir o kadar da faydalı ürünler çıkarıyor.

Benim bugün bahsedeceğim ürün çok uçuk değişiklikte bir ürün değil ama yine de değişik ürünler kategorisine girer diye düşündüm.


Ürün zaten Asyalı özellikle de Japon ve Japon hayranı olan vloggerların beğenerek tanıttığı bir ürün olan Kiribai Red Bean Steam Warming Eye Pillow.Yani ısıtılabilir,içerisinde kırmızı fasülye taneleri bulunan uykuya yardımcı göz bandı veya yastığı.


Kullanımı;

Ürünün yazılı olan kısmını mikrodalgaya koyuyoruz.Isısı 500W'de 40 saniye,600W'de 30 saniye.Bizde mikrodalga yok ben de o yüzden W değerinin C derece karşılığına baktım ve fırında 50 derecede 40 saniye beklettim.


Eğer yukarıdaki Japonca yazı belirirse bandın üzerinde yazı silinene kadar soğutmak gerekiyor.



Daha sonra gözlere koyup 5 dakika bekliyorsunuz.


Beni Snapchat'ten takip edenler yorumlarımı görmüştür.

Gerçekten gözlere uyku ve yorgunluk hissi veriyor.Böyle ağır,uyku öncesi bir his olur ya gözlerde o hissi bırakıyor gözlere.Uykuya yardımcı olabileceğini düşünüyorum.

Fırında denediğim için mi bilmiyorum ama hemen soğudu.Mikrodalgada belki ısısı daha uzun sürebilir.



Ürünün üzerindeki desende çok şeker :)



Bu ürün bana Japon arkadaşımdan hediye olarak gelmişti.Yazısı şurada.

Yorum Gönder

0 Yorumlar