Good Doctor



Oyuncular;

Joo Won- Park Si On

Moon Cha Won- Cha Yoon Seo

Joo Sang Wook- Kim Do Han

Kim Young Kwang- Han Jin Wook




Konusu;

Otizme sahip bir çocuğun başından geçenler ve başarı hikayesi anlatılır.Zekasıyla tıp öğrencisi olma hakkını kazanan Park Si On ilk zamanlarda otizm yüzünden hastane tarafından kabul edilmesi konusunda hastane çalışanları ikiye ayıracaktır.Fakat sonunda hem bilimsel olarak yaptıkları hem de hastalarla özellikle çocuk hastalarla psikolojik yönden iyi ilgilenmesinden dolayı hastanedekilerin gönlünü kazanır.Bu süreçte zorlandığı zamanlar da olur.Özellikle Kim Do Han ile sıkça tartışırlar fakat yanında her zaman Cha Yoon Seo vardır.Zaten zamanla aralarındaki bağ da güçlenecektir.

Yorumum;

Konusu gerçekten çok değişik.Ben yine sırf Joo Sang Wook var diye başladım ama bu rolde çok sevemedim.Çünkü onun,sevgilisi ve hastane çalışanları arasındaki muhabbet sahneleri çok sıkıcıydı ve hep atladım oraları.



Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. En sevdiğim tıp dizilerindendir.Joo Won olsun,Moon Chae Won olsun severek izlemiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeldi gerçekten.Değişik bir konusu vardı.

      Sil