MBLAQ Albümlerim,MBLAQ Hakkında ve Kpop Maceram




Merhaba :)

Daha önce de bahsetmiştim Kore dizilerini izlerim ama Kpop'la aram çok yok.Genellikle Kore dizilerinin şarkılarını dinlerim.Kpop dinlemek istersem de kulağıma ne hoş gelirse onu dinliyorum açıkçası :D Ama dinlediğim,dinlemeyi sevdiğim birkaç grup var.Vardı mı deseydim.Çünkü şu sıralar gerçekten hiç aram yok Kpop'la.

İlk dinlediğim grup Shinee'ydi.Kore fanı bir arkadaşım Ring Ding Dong'u dinletmişti.Çok eğlenceli gelmişti.Sonra Shinee'nin şarkılarını kurcalarken hoşuma gitti baya.Üyelerden en çok Onew'un sesini beğenmiştim :) Sonra Bigbang,Super Junior,2NE1 gibi eski grupları dinledim ama benim dinlediğim zamanlarda çok eski değillerdi :D Bigbang'de grupta herkesin sesi güzeldi ama oppam TOP'di :D Özellikle Daesung'un sesini çok beğeniyordum.Super Junior'ın şarkıları da hem eğlendiriyordu hem de slow şarkıları da çok güzeldi.Kliplerinin de dinlememde oldukça etkisi oldu tabi. En son da MBLAQ ve F(X) dinledim.O kadar grubu hayranlıkla dinledim ama sadece MBLAQ'in albümlerini aldım.

MBLAQ'in ilk Mona Lisa şarkısını dinlediğimi hatırlıyorum.Herhalde Latin müzikleri gibi müzikler yapıyorlar diye düşünmüştüm ama normal bir Kpop tarzı izliyorlar şarkılarında.İzliyorlar demişken grup dağılmadı ama çıkanlar oldu.MBLAQ 2009 yılında kurulan 5 kişilik bir gruptu.Açılımı Music Boys Live In Absolute Quality.Üyeler Seung Ho,G.O (benim favorimdi),Lee Jun,Thunder (Dara'nın kardeşi) ve Mir.Gruptan Lee jun oyunculuk kariyerini geliştirmek için ayrıldı.Kendi fikrimi söyleyeyim bence oyunculuğu iyi değil.Grupta kalsa daha iyiymiş.Sandara Park'ın kardeşi Thunder da gruptan ayrıldı ama onun sebebini bilmiyorum.Güzel bir gruptu.Skandalları olmayan kendi halinde müzikleri de bir o kadar güzel olan bir gruptu.Bu üyeler çıktıktan sonra da bir albüm çıkardılar.

Gelelim bendeki albümlere;



BLAQ % VER 
4th Mini Album

BLAQ%
100%
Sarangi Onda (Beautiful)
Run
ChonChengiya (This is war)
Nakso (Scribble)
Hello My Ex




Benim bu albümdeki favori şarkım 'Beautiful'.Albümün kapağı arabaların hız göstergesi gibi tasarlanmış.İçerisinde üyelerin resimleri,mesajları ve şarkı sözleri var.





Love Beat 
5th Mini Special Album

No Love
I dont Know
Kido
Sexy Beat
Smoky Girl
R U OK?
Celebrate 
Sonyo
Dress Up

Love Beat albümündeki favorimse No Love.Bu albüm bende bulunan albümlerin en şık kapağa sahip olanı.Şarkı sözleri üyelerin resminin bulunduğu kartların arkasında yazıyor.İçerisinde 22 kart var.Bir kısmı şarkı sözü.Bir kısmı da yine üyelerin resminin kenarında bulunduğu kartpostal gibi kullanılabilen kartlar.Diğerleri de arkasında üyelerin imzalarının bulunduğu kartlar.





Sexy Beat
5th Mini Album

Sexy Beat
Smoky Girl
Celebrate
Sonyo
Dress Up

Love Beat'teki şarkılar yine.Bana sorarsanız bunu almaya gerek yok.Love Beat albümünde bu şarkılar var zaten hatta 3 şarkı daha var ek olarak.Hem de Love Beat albümü daha güzel hem kapak olarak hem de albümle birlikte gelen kartlar çok güzel.Sexy Beat albümünde de en sevdiğim şarkı Sonyo galiba İngilizce versiyonu Pretty Girl.Albümün içerisinden rastgele bir üyenin imzalı resmi var.Hangisinin çıkacağını bilmiyorsunuz.Bizdeki albümden Thunder çıktı :) Bir de kitapçık var içerisinde.Üyelerin resimleri,mesajları ve şarkı sözleri var yine.


Sizin hayranı olduğunuz grup var mı? Nasıl hayran oldunuz? Benim gibi MBLAQ sevenler var mı? :)

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bir ara ben de nereden başladı ama MBLAQ'e sarmıştım. Sanırım Lee Joon'u We Got Married'da gördükten sonra başladım. Hem şarkıları hoşuma gitti hem de programları. Özellikle Hello Baby'deki hallerini çok sevdim. Zaten Mir'i ve Seungho'yu All The Kpop'tan tanıyordum. Favorilerim Lee Joon ve Seungho'ydu. Tam fanları değildim ama ayrılmalarına çok üzüldüm :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim favorim G.O'ydu ^^ Hello Baby çok güzeldi ^^

      Sil