Beauty Blender Makyaj Süngeri İncelemesi



Hadi bakalım bir Beauty Blender yorumu da benden dinleyin.

Beauty Blender'ı alana kadar biiiiir sürü makyaj süngeri denedim ama maalesef bu şekle sahip yumuşacık ve fondöteni istediğim gibi dağıtan bir sünger bulamamıştım.Oriflame'ın makyaj süngeri hem yumuşaklık hem de şekil açısından Beauty Blender'a kadar kullandığım en iyi süngerdi.Beauty Blender'ı alınca abartıldığı kadar varmış dedim.Fiyatı oldukça tuzlu ama indirimden yakalarsanız kaçırmayım.Ben 30 liraya N11'den almıştım.Aşağı linkini bırakırım.



Nedir bu Beauty Blender, neden bu kadar abartıldı bir bakalım.

Şöyle söyleyeyim diğer uygun fiyatlı süngerlerle arasında öncelikle yumuşaklık farkı var.Ürün kuruyken bile yumuşak.Bir de farklı bir kalitesi var.Yani diğerleri daha değişik bir yapıya sahipken bu daha farklı bir yapıya sahip.Ürünü yayması diğerlerinde göre daha kolay.İçerisinde latex* yokmuş.

*Kauçuk gibi bir madde.Birçok alerjiye sebep olabiliyor.

Şekli yüz hatlarının her yerinde ürün dağıtabilmek için çok uygun.Özellikle göz altlarına rahatlıkla ürün dağıtılabiliyor.





Kuruyken ürünü çok emiyor.Yani fondöteninizin neredeyse yarısı süngerde kalıyor.Nemli haline nazaran kuruyken dağıtımı biraz daha zor.Süngerde kalan ürünü cildinize bastırarak tampon hareketlerle uygulayabilirsiniz.





Süngeri ıslatıp havluyla fazlasını alıp nemli bir şekilde kullanmak daha iyi sonuç almanızı sağlıyor.Çünkü hem daha büyük hale geliyor hem de daha yumuşak oluyor.Sürümü daha kolay oluyor.Emdiği ürünü daha rahat cildinize alabiliyorsunuz.


Sakın ıslakken ürünü kapalı bir yere koymayın.Kuruyana kadar açık bir yerde bekletin.Şimdi size bunu yapmadığım için başıma gelenleri anlatacağım.


Süngeri ilk aldığım zamanlarda ne kadar küçük bu acaba sahte mi ki diye düşünmüştüm.Fiyatı da baya uygundu piyasaya göre şüphelendim.Sonra ıslattım ve diğerlerine benzediğini göründe içim rahat etti.Ama ürün bir türlü tam kurumuyordu.İçi nemliyken kutusuna koydum ve sonra dolaba koydum.Uzun bir aranın ardından bir baktım üzerinde çoook küçük yeşillikler var.Üzüldüm tabi.Daha kullanamadan küflenmişti.Neyseki çok derine inmemiş.O kısımları ketim ve bu şekilde kullanıyorum.Ondan sonra daha dikkatli oldum ve bir daha bu sorunla karşılaşmadım.Böyle bir durumu diğer süngerlerimde yaşamadım.Sanırım Beauty Blender'ın en kötü yanı bu.



Satın alma linki.Şuan indirimde değil.65 lira.

Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. Bende çok merak ediyorum bu süngeri ama çok pahalııı :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten çok pahalı.Ben Real Techniques'e bile pahalı diyorum hatta :D Ama indirim olursa ikisi arasından ilk alacağın bence Real Techniques olsun.Bence daha başarılı ;)

      Sil