Rimmel London Sculpting Palette by Kate Moss



Merhaba :)

Bugün sizlerle son zamanlarda oldukça popüler olan bir üründen bahsedeceğim.Ben açıkçası çok fazla ürün yorumu okumam yazacaklarımı çok etkilemesin diye.Bu yüzden bu ürünün de sadece geldiğinden beri çok fazla satın alındığını görerek ve son zamanlarda kontür paletleri moda olduğu için denemek istedim.

Rimmel London'ın Kate Moss tarafından tasarlanan bu kontür paleti, kontür işlemine yeni başlayanlar için kullanımı oldukça pratik ve özellikleri açısından harika bir ürün.Üstelik fiyatı da uygun :)

Kabını incelediğimde rose-gold çizgilerine hayran oldum.Bu tonlardaki herşeyi çok beğeniyorum. 


Ürünün arka kısmında hangi rengi ne için,hangi bölge için kullanacağınız yazıyor.(Bu arada yüz kontürleme işlemiyle ilgili yazı yazmam hakkında bir istek aldım.Onu ayrıca yazacağım ;))

Bendeki palet rengi 002 Coral Glow.Coral yazan herşeyi sevmek zorundayım <3 :)




Gördüğünüz gibi ürün içeriğindeki renkler korkunç değil.Aksine yeni başlayanlar için çok ideal renkler.Yapısı toz.Fırçaya rahat geldiği için çok kolay uygulayıp dağıtılabiliyor.

Çok pigmentli bir ürün.Özellikle de dediğim gibi fırça yardımıyla uyguladığınızda ürün fazlasıyla rengini veriyor.

Ben bu paletteki renk tonlarına bayıldım.Aydınlatıcı krem tonlarda ki ben aydınlatıcıyı bu tonlarda seviyorum,bronzer hafif pembelik içeren bir kahve bahar-yaz için harika bir bronzer yani,allık zaten ayrı bir hayranlık uyandırdı bende,çok tatlı pembe-şeftali tonlarında.3 rengin de içerisinde ışıltılar var.Bronzer ve allıktaki ışıltılar doğal olarak aydınlatıcıya göre daha az.

Ürünü far olarak da kullandım veee bayıldım ya <3 Bu palet gerçekten harika.Tonlar sıcak olduğu için harika bir göz makyajı çıkıyor bu paletle.

Bu ürünü uzun bir süre favorilerimde görebilirsiniz ;)

Watsonslardan temin edebilirsiniz.Fiyatı 17,90 lira :)

Yorum Gönder

2 Yorumlar