Etude House Color My Brows Browcara / Favori Kaş Rimelim



Merhabalaaaar ~

Mutlu hafta sonları :)

Bugün sizlerle favori kaç rimelim hakkındaki düşüncelerimi paylaşacağım.


Kendisi ilk kaş rimelim olur ve bu 2.şişesi mi denir yani 2. ürünüm :D Diğeri bitti ;) Hatta kendisini Kasım Bitenler yazımda bulabilirsiniz.

Dediğim gibi ilk denediğim kaş rimeli Etude House'un bu Color My Brows Browcarasıydı ve çok beğendim.Bu üründen sonra birkaç ürün daha denedim ve gördüm ama maalesef bunun kadar beğenemedim.



Yapısı tam kıvamında.Ne çok sıvı ne de çok katı.Hemen kurumuyor.Bu iyi bir özellik eğer hata yaparsanız -ki fırçası sayesinde bu çok nadir oluyor- rahatlıkla düzeltebiliyorsunuz.Ama geç de kurumuyor.Tam zamanında kuruyor.Ve bulaşma ve akma yapmıyor.Bu rimel bir harika dostum :D Fırçasının şekli çok çok güzel.Yani benim kaşlarımı şekillendirmek ve doldurmak için mükemmel.Biraz kavisli bir şekle sahip.Bir de kalın değil.Uzun ve kısa da değil.Kalın kısmı ile kaşlarınızın ön kısmını doldurup ince yani öndeki kısmıyla kaşınızın kavis kısmını ve aşağısını doldurabilirsiniz.Fırçası gerçekten çok güzel.Bitse bile kaşlarımı taramak için kullanabilirim.

Bendeki rengi 1 Rich Brown.Bu en koyu rengi ve koyu kahverengine sahip.Ama siyah tonlarında değil bu kahverengi.Daha çok kumral kahve tonlarına yakın.Benim kaşlarım siyah ve bu renk kaşlarımı açıyor ama absürd durmuyor.Ben özellikle yaz ve bahar makyajımda bunu kullanmayı çok seviyorum.Bir de açık tonlarda kıyafet tercih ettiğimde bu rimel daha çok uyum sağlıyor kıyafetlerime.

Ben bu ürünü kullanırken önce veya sonrasında herhangi bir ürüne ihtiyaç duymuyorum.Tek başına hem kaşlarımı sabitliyor hem de renk veriyor.Hem de doğal bir şekilde dolduruyor.

İçerisinde çok çok az simler var.Belli olmuyor kaşta zaten.

Kalıcılığına rağmen silerken kolay çıkıyor.

Tek kötü yanı renk skalasının dar olması.Yani renk seçeneği az.Sadece 5 rengi var.

Ebay'den satın almak için bu linke tıklayabilirsiniz.Yalnız tereddüt ederseniz satıcıya son kullanma tarihini sorun mutlaka.Ürün kurumuş gelmesin.

Jolse'den satın almak için ise bu linke tıklayabilirsiniz :)








Yorum Gönder

0 Yorumlar