E.l.f. Studio Powder Brush / Pudra Fırçası



Şimdi sizi hayatımda kullandığım en en en güzel pudra fırçasıyla tanıştıracağım.Kendisi Elf Powder Brush :)




Pudralarımı uygulamak için uzun zaman doğru fırçayı bulmaya çalıştım.Fakat tam istediğim gibi bulamıyordum.Bir gün bir videoda bir kız makyaj yaparken pudrasını bununla uyguladı.Baktım çok çok güzel duruyor hemen Ebay'e girip aradım ve buldum.Hem de çok uygundu diye hatırlıyorum fiyatını.

Fırça sentetik,sık kıllı ve düz yani küt bir fırça.Yumuşacık.Düz olduğu için pudrayı fırçaya çok rahatlıkla alabiliyorsunuz.Yüze uygulamak da çok kolay oluyor.

Oldukça fazla ürün alıyor ve ürünün tamamını cilde uyguluyor.Yani ürün yemiyor.

Bu fırçadan o kadar memnunum ki fırsatım olursa 2 tane yedeklemek istiyorum :)

Ben beautyjoint satıcısından almıştım.Bu linke tıklayarak satın alabilirsiniz.









Yorum Gönder

0 Yorumlar