Oriflame Skin Dream BB Cream


Cildinizde kapatıcılığa çok ihtiyaç duymuyorsanız ama renk eşitliği vaad eden bir ürün arıyorsanız bu ürün incelememi okuyabilirsiniz :)


Her markada olduğu gibi Oriflame'ın da BB kremi var ve deneme şansım oldu.




Yukarıda da belirttiğim gibi kapatıcılığı zayıf bir ürün.Ama cilt tonunu açarak eşitliyor.Belki de bendekş rengi Fair olduğu içindir o aydınlık görüntü tam bilemiyorum.İçerisinde 30 faktör Güneş koruması var.Hatta bu ürün biraz Güneş kremlerini de anımsatıyor.Güneş kremleri de cilde beyaz bir görünüm verir ama kapatıcılıkları zayıftır ya öyle.

Çok çok hafif bir yapısı var.Yaz ayları için uygun bir ten ürünü yani.

Bir de bu ürün bana Kore CC kremlerini anımsattı.Aynı etki onlarda da var.Kapatıcılık olmadan cilde aydınlık kazandırma özelliği yani.

Yapısı nemli ama yağlı değil.Hani bazı ürünler vıcık vıcık yağlı olur ya.Bu sadece nemli :D Sanki cilt kremi gibi.Zaten içerisinde yağ yokmuş.

İçeriğinde metil paraben ve alüminyum hidroksit bulunuyor.

Bu ürünü Oriflame temsilcilerinden satın alabilirsiniz.





Yorum Gönder

6 Yorumlar

  1. BB kremleri çok seviyorum, Oriflame BB kremi henüz kullanmadım, rastladığımda satın almak isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum :) Cildin kapatıcılığa ihtyaç duymadığı zamanlarda kullanılabilecek bir ürün :)

      Sil
  2. Ben sayende vazgeçemeyeceğim BB kremimi buldum ^^ Hiç bakmıyorum artık BB kremlere falan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehe o da güzel :) Ben de bu yaz beğendim onu.Daha önce uyum sağlamıyordu cilt tonumla.Sanırım esmerleştim biraz :)

      Sil
  3. çok sevien br krem çevrem tarafından görürsem denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt tonunu eşitleme de başarılı :) Bu yüzden seviliyor olabilir.Ben daha çok kapatıcı özelliği olanları seviyorum :)

      Sil