Eklips Professional Bold Metal Oval Shadow Brush For The Eyes / Oval Gölgeleme Fırçası / Far Fırçası



Real Techniques'in çıkardığı Bold Metal serisine muadil birçok fırça görmüştüm Ali Express'te.Almak istediklerim listesindeydiler.Fakat Eklips'in de bu seriye muadil fırçalarının çıktığını görünce Ali Express'tekilerden vazgeçip Eklips'i denemek istedim.





Öncelikle bu Bold Metal denilen serinin ambalajı,rengi,fırçaların duruşu,sapları herşeyi çok şık.Real Techniques'in bu serisini denemediğim için karşılaştırma yapamayacağım sadece Eklips fırça hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım sizlerle.




Özelliği; oval yapısı ile göz makyajında gölgelendirme ve vurgulama uygulamaları için uygun bir fırça.



Benim yorumlarım;

Bu fırçayı gerçekten çok sevdim.Sık ve yumuşak kıllara sahip bir fırça.Fırçaya bol bol ürün geliyor.Far dağıtma işinde çok başarılı.Ben göz kapağımın tümüne uygulayacağım farlarda da bu ürünü kullanmayı çok seviyorum.Şekli her türlü far uygulamak için çok uygun.

Sapı metal değil plastik ve ince.Biraz da uzun ve şekli o kadar güzel ki farı uygularken çok kolay uyguluyorsunuz.

Kolay temizleniyor ve kıllarında dökülme de olmuyor.

Ben bu ürünü Gratis'ten aldım fakat ne kadara aldığımı hatırlamıyorum.Çok fazla değildi ama.






Yorum Gönder

4 Yorumlar

  1. bu fırçadan kesinlikle ilk fırsatta alacağım =) listemde en üst sırada bekliyor =) cidden güzel duruyor sağlıkla kullan =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle pişman olmayacaksınız :) Teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Bu seriden fırça alamadım hala :D Teşekkürler canım

    YanıtlaSil