Missha Natural Konjac Cleansing Puff / Yüz Temizleme Süngeri



Herkese merhaba.Bugün sizlere değişik bir ürün anlatacağım.Kendisi bir yüz yıkama süngeri.Konjac Sponge olarak da geçiyor.Birçok marka çıkardı.Ben Missha'nın süngerini almayı tercih ettim.





Fotoğraf çekerken benim minik de dahil oldu poza :D 


Bu sünger diğerlerinden farklı bir sünger.İlk aldığınızda paketten ıslak bir şekilde çıkıyor.Islatıp sabunlayıp köpürtüp yüzünüzü bu süngerle yıkıyorsunuz.Daha sonra hava alan bir yerde kurutuyorsunuz.Ben kaloriferin üzerinde kurutmuştum ve taş gibi olmuştu.Eyvah naptım güzelim ürün gitti derken tekrar ıslattım ve eski haline döndü.Daha sonra farklı yere bıraktım ve yine taş gibi oldu.Meğerse zaten öyle bir ürünmüş.Islatınca yumuşayıp şişiyormuş sünger.

Yapısı yumuşacık.Bendeki versiyonu Bamboo Charcoal.Yani bambu kömürü özlü.Ciltteki fazla yağı,ölü deriyi ve minik kılları temizlemeyi vaad ediyor.(Kaynak)Yağ ve ölü deride başarılı ama kıla dikkat etmedim :D Yağı emme konusunda çok başarılı hatta.Gözenekleri derinlemesine temizlemiyor ama cildin üst kısmını güzel temizliyor.

Ben bu ürünü Jolse'den almıştım ama siz Missha Türkiye'den de satın alabilirsiniz.




Yorum Gönder

2 Yorumlar

  1. bu tarz süngerleri ben de severek kullanıyorum ama elinden pat diye kayıyorlar :D

    YanıtlaSil