Marie Claire Black Mask / Siyah Maske Özellikleri ve Yorumlarım


Son zamanlarda siyah maske oldukça popüler.Hemen hemen her cilt bakım markasında bu maskelerden görebilirsiniz.Elimde biz daha siyah maskeleri keşfetmeden önce Korelilerin bulup yaptığı meşhur bir siyah maske vardı.Onu kullanıyordum ama bir de bu yeni çıkan ve ülkemizde bulunanlardan deneyeyim dedim.Çoğu markanın siyah maskeleri pahalı geldi.Elimde varken bu kadar para vermeyeyim dedim.A101'de alışveriş yaparken Marie Claire markasının siyah maskelerinin geldiğini gördüm ve fiyatı 9,90'dı.O gün ilkten almadım ama akşam bir part daha markete gidince alayım dedim.Kullandıktan sonra iyi ki almışım dedim.Sebebini aşağıda yorumlar kısmımda okuyabilirsiniz.





Ürünün özelliklerine bakalım öncelikle;
-Soyulabilen bir maske
-Derinlemesine temizleyici Peel-Off maske,içerdiği salisilik asit ve bitki kompleksi sayesinde ciltten kiri ve yağı arındırır.
-Ciltteki ölü hücrelerin temizlenmesine yardımcı olur.
-Kullanım sonrası cilde tazelik ve içeriğindeki mentol sayesinde de ferahlık hissi verir.
-İçerisinde 150 ml ürün var.



Kullanımı;

Göz çevresin ve dudak çevresi hariç olmak üzere yüz ve boyun bölgesine ince bir kat uygulanıp 20-25 dk kadar kuruması beklenip tamamen kuruduktan soyarak çıkarılır ve cilt suyla durulanır.

Yorumlarım;

-Soyulan maskeler genellikle cildi çok yorar ve acıtır.Bu maske ne acıtıyor ne de cildi yoruyor.
-Ciltteki kiri ve siyah noktaları temizliyor.Hatta maskeye baktığınızda görülüyor.
-Ciltte asla kuruluk bırakmıyor hatta nemli ve ışıl ışıl duruyor cilt.Hatta cildi yumuşacık yapıyor.Maskeden sonra nemlendirici uygulamak gerekiyor ama bu maskeden sonra hiç ihtiyaç duymuyorum.Bakım yapmış gibi oluyor cildim.
-Kısacası cildi yormadan bakım yapan mükemmel bir maske.
-Ürün baya alkol kokuyor.Aslında koku temiz ama kokudan tıkanma durumunuz varsa çok burnunuza yakın yerlere uygulamazsanız yada ilk sürdüğünüzde koklamazsanız koku rahatsız etmez.





Yorum Gönder

2 Yorumlar